kitty08 Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Når begynner man å bruke de, og må man ha de med seler for å hindre at de snur seg/beveger seg så mye eller hjelper også de uten seler?
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Jeg begynte å bruke babysafe (med seler) da han var 6 mnd, pga han snudde seg over på magen og klarte ikke å snu seg tilbake. Før det sov han i grobag sovepose uten seler. Klarte å bevege seg og snu seg med den på.
Sunniva78 har to små Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Hmm, kanskje det er en slik jeg må kjøpe... Gutten vår (4 mnd neste uke) snur seg på magen om natta, synes det er litt skummelt jeg...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Vi begynte med babysafe når han begynte å sparke av seg dyna hele tiden... Fikk med seler, men ALDRI brukt dem... Han sovner omtrendt bare hvis han får ligge på siden med totten i munnen, men med disse selene derimot kunne han jo ikke røre seg av flekken.. Så fjerna de ganske fort for å si det sånn! Men nå er han snart 9 mnd å klarer å snu seg frem og tilbake i alle retninger,selvom han har posen på seg vell å merke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå