Gå til innhold

Hva har vi spist og gjort i dag da jenter?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stod opp i 12tiden, slapp ut hunden, vannet blomstene ute, og støvsugde leiligheten!

Så spiste jeg 2 skiver rugbrød med baconost, skinke, jarlsberg og agurk+ et stort glass o'boy.

Gikk så ut en halvtimes tur over til min mor og sat på terassen hos henne da jeg fikk ekstremt sug på frukt!

Handlet for 130 kr i frukt på rema, og disket en deilig fruktsalat med druer, nektarin, banan, eple, jordbær og vaniljekesam=) gikk 2 skåler med dette da..var sååå digg!

Solet meg på terassen med min mamma og min søster, og badet hunden i bassenget så hun fikk kjølt seg ned og=)

Så hadde jeg meg en lollipop=) var jo sååå varmt ute!

var så til europris å handlet papptallerkner sammen med mamma...så da vi kom tilbake hadde jeg 3 havreknekkebrød med baconost, skinke og jarslberg=)

Nå har jeg kjempelust på sjokoladekake! sitter hos mamma og tenker jeg kommer til å bake det i kveld...skal lage barnas bursdagskake fra detsoteliv.no, for den er SÅ god:D

og siden jeg er alene hjemme til kanskje langt utpå natten(har en samboer som legger motorvei hele dagen+natt..) så syns jeg at jeg må få lov til å trøstespise sjokoladekake mens eg spiller nintendo wii=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sto opp kl 06:15 etter minimalt med søvn pga varmen. Lå på loftet hos mamma og der er virkelig drivhus..puh. Tok fly, tog en kjapp biltur hjem og satte meg på terrassen med en bok og vann. Har lagt sammen klær, pakket ut og dusjet og sminket meg. Sitter nå og bim'er mens mannen er i dusjen, vi skal på date ;)

Spist:

1 pannekake

ca 2 skiver med salami

1 håndfull usaltede nøtter

Vann, vann, vann og et glass saft.

Skal ut å spise nå. Pleier spise mye mer men kjøleskapet var tomt når jeg kom hjem og lommeboka tom. :)

Skrevet

Idag var d tidlig opp og på jobb (som vanlig), ferdig halv tre, og så rett hjem og ordne til bursdag=) yey, har bursdag imorgen, blir 25, men feira litt idag m venninner!

Hadde "barnebursdag"-tema, m pølser, saft, gele og sjokoladekake- NAM=) Også så koselig, litt nostalgisk liksom.. Spøka litt m d, at jeg må jo begynne å øve meg litt før lille Frøya`n vår kommer, hihi, blir vel en del av sånne bursdager etterhvert ja;)

Skrevet

Ble vekket av småen klokken halv7. Men fikk etter mye om og men lagt han tiligjen,og da sov han til kl10!! Luksus!! Gjør han aldri!:)

Så da stod vi opp, jeg dusjet menst han satt i badekaret.

Så spiste vi frokost. Etter det var vi ute på lekeplassen,og på altanen og koste oss med is!:) Har vært ute hele dagen og bare lekt og kost oss!:)

Klokken 16 var sambo ferdig på jobb. Og vi pakket med oss mat,frukt,drikke og håndklær og dro på stranden. Der badet småen,mamma og pappa bare vasset..hehe.

På veien hjem stoppet vi for å handle matvarer. Så dro sambo på jobb igjen...Og jeg badet småen og gav han kveldsmat. Nå er han nett komt i seng, og jeg sitter her!;) Så har vært en dag fylltmed sol,sol og sol!;) Blitt solbrent og alt..:(

Det jeg har spist: 2skiver med nughatti,1glass melk,

En skål med is

Ett frokostbrød med ost og skinke

Mye vann og litt pepsi max....

Nå skal jeg lage nachos!!;)

Skrevet

Har forresten spist 3nektariner også...det er jo bare såååå godt!!!:))

Skrevet

Har bare ligget ute i solen og koset oss i dag :) spist en halv liten potet og bitte litt fisk (alt jeg har fått til å bli i magen i dag)..

Skrevet

hmm la meg se.. sto opp kl 07.30 ettet at klokka har stått å hylt i 30 min .. en lyn tur på badet for å konstatere at man så ut som ettt tak ras,sprinta til bil bilen for å sitte å stampe i kø til jobben.. ferdig på jobb kl 15.30 for å stampe i kø hjem ,på butikken for å kjøpe litt middags mat ,hjem å lage middag for så å ligge på sofan å sove i 1 time.. opp å¨dro sambo med ut på tur ,gikk i vel 1 1/5 time ,måtte ta bussen tilbake da kors ryggen stivna helt. dusjet etter turen og sitter nå under pledd å fryser ,her i nord er ikke grade stokker over 10 pluss at det er vind ute ,så ganske stor forkjell på hvordan dere har der det sørpå ;)

spist i dag

2 brødskiver med smøre ost

1 kopp te

1 pepsi max for å døyve hode pina mi ( det hjelper)

1 porsjon tikka masala

3 knekke brød med kjøttpålegg

2 glass saft

4 flasker med imsdal vann

tror jeg har fådt det meste med meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...