Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Er nå snart 20 uker på vei, og lurer på når man egentlig bør søke om permisjonspenger fra nav? Tror at "siste frist" var 3 mnd etter at permisjonstiden starta, hvis jeg forsto d rett?? Er jo selvfølgelig lurt å søke før den tid, når er d egentlig mest vanlig? Er sånn i tvil om hva vi skal velge..
iseb Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Jeg venter med å sende inn skjemaet til ca. 1,5 mnd før jeg skal ut i permisjon. NAV sa at det ble ikke gjort noe med det før da allikevel. Men i dag leverte jeg søknad om svangerskapspermisjon til arbeidsgiver. Er i 23.uke nå. Vi valgte 54 uker med 80% lønn. Dette er en tid vi får aldrig får tilbake!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Ja, vi tenker også mest på 54 uker egentlig..selv om jeg synes å huske at noen her inne sa at d visstnok var bedre rent økonomisk å velge 44 uker + 2 mnd ulønnet perm... men vet ikke jeg.. Men når man søker om perm til arb.giver må man vel vite om man velger 54 el 44? for man må vel skrive hvor lenge man skal bli hjemme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå