Silje og Vaniljebollene Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 My, og det kommer jeg aldri til å bytte ut.
mamma og godguttene Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Her er det nok bare neutral som er godt nok for lillegutts sensitive hud.
Labambie Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Comfort sensitiv... Bare bittelitt nøytral lukt på den... Husker når jeg var yngre måtte jeg ha den apple blossom... Det skal virkelig ikke OSE av klærne.... Etter min mening har jeg parfyme som lukter godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå