Gå til innhold

Dagens herligste øyeblikk.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er tidlig på morgenen når lillebolla på 8 uker våkner. Når jeg bøyer meg over henne og sier hei, møter hun meg med verdens bredeste smil. Armene fyker i været, og hun kaster på hele kroppen av glede.

Fins det noe mer nydelig ?? Jeg blir supersentimental og kjemeplykkelig hver eneste morgen av dette:-))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå gjør du meg babysjuk ;-)

Skrevet

Kjenner til det ja :)

Bare at min er litt eldre og hopper av glede når hun ser meg.

Gjest kalinikta
Skrevet

Høres deilig ut:) På den alderen sov ingen av mine mer enn et par timer i slengen døgnet rundt, så noen eksakt "morgen-våkning" hadde vi ikke begynt med ennå. Og tror jeg var for trøtt til å åpne øynene og se smilene også. He he, huff. Det er heldigvis såpass lenge siden nå at alt er glemt og jeg sluker baby-idyllen rå:) Nyt hvert sekund:)

Skrevet

Hihi, ja, jeg blir faktisk "fremtidig babysyk" av de herlige smilene, til og med:-DDD Det er bare fantastisk, og den dagen jeg skjønner at ikke jeg skal få flere barn kommer jeg til å stigråte!

Man trenger ikke så VELDIG mange flere gode grunner til å ønske seg baby - eller til å sette pris på den man har.

Herlighet for en takknemlig rolle å være mamma til et lite knøtt:-D

Skrevet

Signerer denne MamiMaribel! :D

Har det akkurat på samme måte som deg, bortsett fra at snuppa mi på 10månder spretter i senga av glede, og smilet hadde gått rundt hadde det ikke vært for øra :)

Skrevet

hehe, det er omtrent toppen av lykke :DD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...