Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev en innlegg her om dagen hvor jeg lurte litt på hvordan man kunne gjenkjenne en festeblødning, og når den evt. pleier å komme.

På tirsdag oppdaget jeg nemlig bittelitt brunrødt på dopapiret. Jeg trodde at TR var på vei (IKM en gang denne uka (uke 23), men så har det stoppet helt opp. Nå er jeg på dag 30 i syklusen, og jeg har aldri vært så sent ute med TR før.

Kan dere ikke si at "this is it", a' damer!!! Jeg tenkte å teste på lørdag hvis det fortsatt ikke har skjedd noe. For da har det gått 32 dager....

Ønsk meg lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojoj, spennede da du:)

Ta en test da vel!!! Jeg hadde aldri i livet klart å vente til lørdag:)

Det er veldig sannsynlig at du er gravid, hvertfall hvis du pleier å være regelmessig:)

Tvi tvi!

Skrevet

Hei!

Det er jo håp hos deg nå da:)

Er selv etter med TR, har ikke hatt TR i hele Mai jeg. *Merkelig* Har hatt det sånn før at jeg har *hoppet over* en TR. Så jeg skal ikke teste før neste helg.

Men lykke til:)

Skrevet

Har ikke vært regelmessig siden jeg sluttet på p-piller i mars. Så jeg vet jo ikke da. Men jeg har bare aldri hatt over 30 dager, ikke FØR jeg begynte på p-piller engang (det var 3 år siden). Håper det klaffer denne gangen! Da blir det februar-bebis da gitt..... *håperhåper*

Skrevet

Herreguuuuuuud! Jeg tok en test nå! TO STREKER!!! Jeg er GRAVID!!! Er det virkelig mulig! Mannen min er borte på jobb, og jeg vil helst fortelle det face to face, men jeg holder på å sprekke her! Klarer jeg å gå hele dagen på jobb uten å ringe han! Ææææææ!!! :-) :-) :-)

Skrevet

Gratulerer kjempemasse... :o)) Spørs om du klarer å vente en hel arbeidsdag ;P.. jeg tror nok ikke jeg hadde klart det men du får gi det et forsøk og se hvor langt du kommer.. :o)

Igjen gratulerer!! :o))

Skrevet

Gratulerer!!!

Jeg hadde aldri klart å la være å ringe om jeg var deg :) Men skjønner godt at du vil si det face to face!

Skrevet

Gratulerer sååå mye!!!:)

Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet!!:)

Skrevet

ååå.. gratulerer så mye.. lykke til i sv.skapet. nyt det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...