C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Hva skal dere bruke ved bæsjebleier. Kluter er jo det beste om man tenker miljø ihvertfall og kanskje de blir sårere av våtservietter? Tips?
julijente Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 linkluter fram til barnet er ca. 9-12 mnd, deretter går jeg vel over til våtservietter uten parfyme. Bruker våtservietter på tur før den tid.
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Bruker klut når vi er hjemme og våtservietter om vi er ute på tur!! Gjort det med førstemann også, og syns det funker bra. Pleier å kjøpe de med lite parfyme så de ikke skal bli såre i stumpen:)
SuperMoM <3 Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Jeg bruker kun kluter.. og vann selvsagt.. føler det er bedre. Om jeg er ute så bruker jeg våtservietter.Litt for tungvindt å dra med seg kluter og sånt synes jeg:)
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 Oki, takk for svar
*LilleTroll + spira Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Kan være en liten tankevekker at noen våtservietter kan fjerne malingsflekker.. kan ikke være mye godt på en liten stump. På tur kan man ta med en liten pose med fuktige kluter eller kompress (bruker noen veldig fine som heter mesoft, fås kjøpt på apoteket!). Hjemme putter jeg hele stumpen under vasken om det er mye bæsj, så får lillemor lufttørke godt, noe hun synes er deeeeilig!
anette&tutta mari :) Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 vi skal bruke klut! og våtservietter på tur. ikke mye miljøvennlig å bruke våtservietter hver dag.. og de inneholder myyye rart som ikke er bra for en liten stump . .
Lille Lu Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Vi bruker mesoft kompresser som du får kjøpt på apoteket. Myke og gode og vi bruker bare vann evt litt olje på. På tur har vi våtservietter da. Men frøkna vår blir fort sår av våtservietter og vi har prøvd mange forskjellige typer.
Mrs. Bouquet Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Mesoft kompresser eller rumpa under springen.
lip smacker Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 Jeg skal bruke våtservietter.Mye enklere+ at jeg har brukt det på begge mine barn,og de har aldri hatt sår stump:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå