Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener å ha lest at sjansen for SA og MA synker når hjertet slår.

Er 6+3 og UL viste hjerte! Hurra!*!*!

Noen som har noen oppmuntrende tall til meg?

Har ikke lyst på ny SA nei....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fosterutvikling som fører til at hjertet slår indikerer at risikoen for SA blir redusert til rundt 95% tror jeg. Det er en indikasjon på at befruktningen og celledelingen har vært velykket, så gratulere du kan se bort i fra 12 ukers regelen:)

Skrevet

Hei Sanna!

Jeg er også 6+3 og var på UL idag, som også viste et bankende hjerte! :) Hadde en MA før påske, så er veldig spent nå jeg også. Men iom. vi har sett bankende hjerter, så håper jeg alt går bra denne gangen! Krysser fingre for deg også! :)

Skrevet

Jeg hadde MA i mars, var 12 uker på vei, nurket vært død siden uke 9; altså etter at hjertet har begynt å slå. Gyn sa at dette imidlertid ikke var så vanlig. Er nå gravid igjen. Var på UL uke 8+2. Hjertet slo! Gyn sa det da var 95% sjanse for at det skulle gå bra! Så lykke til!!!

Skrevet

Hvordan får dere på UL før uke 18?

Skrevet

For min del (og de andres her for øvrig virker det som) er det fordi jeg opplevde en MA (missed abortion) forrige gang, og er veldig nervøs for at det skal skje igjen. Da er det litt lenge å gå til uke 18 før man får bekreftet/avkreftet noe. Det var fastlegen min som henviste meg til sykehuset for å ta tidlig UL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...