smågodt prinsessa Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Nå er gutten min 8 mnd..og det er ett helsiken å legge han hver kveld.. før kunne jeg bare legge han i senga, si god natt, også sovnet han innen 5 min. nå må jeg stryke, hysje, og klø på ryggen, og innsovningen tar ca 1 time.. også nå har han jo lært å reise seg opp i senga. kanskje det er derfor? Han bare vil stå osv? noen tips? eller må jeg bare fortsette å stryke han osv`?
Mamsen87 :) Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Holder han på med en tann eller to kanskje? Akkurat sånn blir gutten vår når det klør i munnen hans.
smågodt prinsessa Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 han har allerede fått 6 tenner.. uten at han har vært plaget med det.. så tror ikke det er det heller. Kanskje det bare er varmen?
ana baroma Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Snuppa her er også et mareritt akkurat i disse dager. Tipper det er litt tenner og litt varme og litt "jeg er stor og vil bestemme selv"
smågodt prinsessa Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 heheh ja.. er nok det:) Håper det går over da.. er så slitsomt. Om dagen legger jeg han bare i vogna. da sovner han med en gang. det er jo deilig da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå