--Cecilie Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Hei. Er gravid i uke 35 og har ikke vært plaget med svangerskapskløe tidligere, men inatt var helt grusom. Kom hjem etter en kveld med jentene m/reker og kos var helt fin i formen. Så la jeg meg og fikk skikkelig hetetokter og svetten rant, tok meg en dusj for å se om det hjalp, men når jeg tørket meg så begynte jeg å klø overalt. Ble plutselig dårlig og spydde opp alt maten jeg hadde spist hele kvelden. La meg i senga og lå å klødde i 2-3 timer da spesielt inni hender og under føttene. Var inne på internett og leste litt om dette og forsto det slik at hvis kløen var spesielt under føttene og inni hendene kunne det være et farlig tegn på at noe var galt. Var hos legen min idag da og tok noen blodprøver som eg sikkert får svar på i neste uke når eg skal tilbake til henne. Er det andre med erfaring fra slik kløe, bør eg bli bekymret? Har ikke klødd noe særlig idag, men pleie det å komme helst om nettene, eller kan jeg regne med at det var bare i natt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå