meg & to små vampyrer Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Er 28 og ikke helt gira på kiosk mer. Hva kan man ha ved siden av for pengenes skyld, men som også er fint å ha med seg videre? Skal enten studere adm.fag eller øk- og adm.fag. Jobber nå som saksbehandler i sosialtjenesten, men er usikker på om jeg får noe videre der etter vikariatet mitt går ut.
smågodt prinsessa Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Jeg skal begynne på Hydro til høsten.. på sentralbordet. Kanskje ikke akkurat det mest spennende, men tror det blir kjekkere enn å sitte i kassa på rimi (jeg har forsåvidt gjort det også før)
MamiMaribel Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 jeg var støttekontakt. Det var omtrent det eneste jeg kunne tenke meg som ekstrajobb.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2008 Hvordan fikk du slik ekstrajobb? Deltid regner jeg med?
Nettelita og 2 prinser Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 heisann meg& lille vampyr Eg jobba på en butikk, kjempe kjekt! eg har forskjellige arbeidsoppgåver, og dei passa igrunnen litt fint til mi utdanning.... planlegging og adm.
smågodt prinsessa Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Jeg søkte:) Ja er deltidsjobb... 2 kvelder i uka og hver 3 helg ca.. tjener ganske bra også.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2008 Hmmm,... ja, jeg føler at en ekstrajobb som kanskje er ørelittegrann relevant er bedre nå. Har jobbe min del i butikker allerede under studietiden synes jeg;) he he. Men er jo forsåvidt ok jobb da.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2008 Ja, de har ikke lyst ut noe slikt her da dessverre. Hmmm, tenke tenke...
tante grusom master of law Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Jobber på sats i tilleg til studiene. Men er snart ferdig med utdannelsen! Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå