Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 * Å HATE eller * TOTAL LIKEGYLDIGHET ovenfor den/de personen/e det gjelder Går det ann begge deler??
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 For mange år siden hørte jeg et ordtak: Det motsatte av kjærlighet er ikke hat, men likegyldighet Tror det må være at når du hater, så har du ihvertfall en følelse ovenfor den det gjelder. Er man likgyldig, så gir man bare faen... Hørtes det rart ut??
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Å hate går utover både deg selv og den andre.Og så kommer bitterheten,som kun går utover deg selv.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Likegyldighet er nok værst. For mange år siden så hadde jeg en kjæreste som ikke behandlet meg bra. Noen år etter det var slutt møtte jeg han på fest. Husker at han sa noe om at jeg sikkert hater han, men jeg svarte neida jeg hater deg ikke jeg har overhode ingen følelser for deg. Hadde jeg hatet deg så hadde det forsovidt vært masse bortkasta energi. Skal si han var satt ut ja, taklet ikke det at han ikke betydde noe som helst for meg lengre hverken ene veien eller andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå