Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg?? Du er vel tilbake i Norge nå? Hvordan går det med svangerskapet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hå Elisabeth!!

Så koselig at du la ut denne!

Jeg var tilbake i Norge noen uker, men nå er jeg på bærtur igjen. Akkurat nå i Las Vegas. Internett forbindelsen har vært litt til og fra. Rett og slett fordi datan min sluttet å virke og måtte på reparasjon, samtidig som blackberryn ikke virker i Norge ennå (har ikke hatt tid til å fikse det)

Babyen vokser (i allefall gjør magen det- måtte bite i det sure eple denne uke å gå å kjøpe mamma bukser... ) og det har på gjentatte ul blitt bekreftet at det var gutt. (Hadde aldri i livet sett for meg at jeg skulle bli guttemamma men nå syntes jeg det er strålende at jeg skal lage verdens mest perfekte mann, lol. - Det er jo lov å drømme) Min kjære har fått ny jobb så akkurat nå er vi på samme sted med to ulike selskaper. Han har fortsatt bedre jobb en meg, men jeg er IKKE,ikke ikke ikke missunderlig... nei, det er jeg ikke (hvis jeg sier det nok ganger begynner jeg kanskje å tro det) Planen er å komme tilbake til Norge i begynnelsen av august. Babyen skal ut 2 sept. (keisersnitt) så det er jo fremdeles en stund til. Har vært veldig heldig, ingen plager så langt. (Bank i bordet)

Hvor langt er du kommet i prosjekt Baby?

Min bestevenninne har prøvd å lage baby siden jeg startet det prosjektet, hun skulle hatt ivf nå, men så ble hun avvist fordi hun måtte miste 30 kg... syntes rimelig synd i henne. Langt fra det min til årskommende ungdomsskole lærer skisserte... at hvis man kysset en gutt kunne det være en sjans for at man kunne bli revet med og hvis det endte med sex ble det helt sikkert baby. Med eller uten prevensjon.. man skulle ikke kysse før man var klar for barn, så det så....

Er du alene om dagen?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei igjen! :)

Så distre jeg er da, som spør hvordan det går så glemmer jeg å svare igjen! -Beklager! :) Ikke så ofte jeg er innom 2. trimester! ;)

Så heldig du er som har voksende mage! :) Du ser sikkert veldig bra ut! :) Og en gutt? Det blir bra.. :) Når har du termin?

Herregud, stakkars hun venninnen din da, jeg hadde nok utvilker anoreksia umiddelbart hvis jeg fikk en slik beskjed! ;) Vi skal til samtale ang IVF i august da.. :)

Jeg har bestemt meg for å gå på pergo denne syklusen. Jeg treffer samboeren på CD 11, så da passer det nok bra. :)

Nå må jeg legge meg. Tanten min er i Norge, hun bor i Seattle, så vi skal sta å shoppe i morgen! :) Har fri jeg da, men så blir det jobbing i helga. På tirsdag drar jeg til Trondheim, samboeren mønstrer av da, men han skal på kurs, så han drar rett til Trondheim, så da skal jeg møte han der. Så drar vi til Danmark neste lørdag! :)

Klem :)

• 1 måned senere...
Skrevet

*dytter*

Hvordan går det med deg?

Samboeren min drar i mogen da.. :) Men fikk nå med oss denne ppen.. IKM 3. aug..

Håper at jeg hører fra deg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...