T**** mamma:) Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Kjenner at jeg ble litt smånervøs når jeg kom på dette. Lurer vell egentli på om dette er veldig farlig.. Tulla er forresten 5mndr.
Puddingmama Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Tja, småtten min på 4 måneder ligger akkurat nå og slikker golvteppet... Trur ikke det kan være krise med litt ukokt vann når det går fint. Om en måneds tid eter ho sikkert blomsterjord og annen snacks ho måtte få tak i så det er sikkert greit å herde magen litt først:) Altså, jeg kan ikke forstå at det skal være farlig.
T**** mamma:) Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 bra å høre:) må innrømme at jeg blir litt påvirket av noe av hysteriet her inne.. Men bra å være på den sikre siden allikevel.
aya75 Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Jeg spurte akkurat om det på helsastasjonen og de sa at når de var 5mnd trengte man ikke koke lenger, så jenta mi har fått vann fra springen siden det:) Men vet at mange begynner før og...så ikke noe farlig det nei;) Det er vel bare vist vannet kan være forurensa at man bør gjøre det når de er blitt så store.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Det kommer ann på hvor en bor i landet om man må koke eller ikke.. eller i blokk osv...Brønn.. Her jeg bor har vi så godt drikkevann at vi trenger ikke koke det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå