Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Skrev et innlegg her i går om at de hadde avsluttet all behandling og at hun skulle bli flyttet til pallativ (eller hva det var) avdeling der hun bor. Det rakk de aldri, i natt ble hun gradevis dårligere og kl 14 så sovnet hun inn. Det var så grusomt, jeg var der i mange timer, hun var ikke våken og hun slet vedlig med å puste og plutselig så var det hele over.. Huff, stakkars kusinen min på 20 år som mistet mammaen sin i dag:( Kreft er en stygg sykdom, det gikk så ubeskrivelig fort:(
Silje og Vaniljebollene Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Så trist! Må bare tenke at da har hun iallefall ikke vondt lenger. Jeg har også en tante med kreft. Det er så fælt å se hvor vondt de har, uten å kunne gjøre annet enn å være der.
mamma-til-2-jenter Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Kreft er en grusom sykdom=( Føler med dere =(
Verdens tøffeste mamma Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Uff, dette var trist å lese.. Forferdelig med kreft.. Har ikke ord. Vil bare si kondolerer..
Alba44 Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Trøsteklem til deg. Sykdommen er grusom. Har den nært innpå meg.
♥ McQueen♥ Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Enda en med kreft? Skrev selv et innlegg i sted om at pappa er så dårlig. Orker ikke dette her!!! Kondolerer til deg. Trøsteklem
Tøysetipp Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Kondolerer, Lisa.. Det krever dessverre så altfor mange liv:-( Stor klem
Trultemora er presseklar!! Skrevet 5. juni 2008 #11 Skrevet 5. juni 2008 Kondolerer... Idag er det 20 mnd siden pappa sovna inn og.... kreft....
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 5. juni 2008 Kondolerer til deg også ✩☆♥Trultemora ♥Emilie♥☆✩ (phu, laaaangt nick;) Håper det går bra med deg.. Tøysetipp, jaaa kreften tar alt for mange liv, urettferdig. Håper vi kan snakke om kreft om noen år som vi snakker om svartedauen og spedalskhet nå, at den stygge stygge sykdommen er utryddet...
lionkittens Skrevet 5. juni 2008 #13 Skrevet 5. juni 2008 Så trist. Hvor gammel ble tanten din ? Kreft er grusomt!!! Jeg har mistet tante (50 år) , onkel (55 år), veninne (32 år) , venn (35 år) til kreft og har nå mannen til en veninne (45 år) og svigermor(70) som ikke har lenge igjen...........
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #14 Skrevet 5. juni 2008 utrolig trist å lese, vet at du har mistet noen veldig nære deg før. (har møtt deg på treff) sender deg en god klem og håper alt er bra med deg og dine.
OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 5. juni 2008 #15 Skrevet 5. juni 2008 Det var virkelig veldig trist! Jeg håper tanten din og andre mennesker som er døde av kreft håper de får hvile i fred og ro , noe de sikkert ikke har gjort i denne verden! Rest in Peace sier jeg bare og kondolerer så meget! Veldig kjedlig å miste man er glad i og som har lidd mye pga en grusom sykdom! Håper du og familien har det bra " Gråtende kom du til verden, mens alle rundt deg smilte Smilende forlater du verden , mens alle rundt deg gråter"
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 5. juni 2008 Ååå så grusomt, så mange og så unge:( Håper det går bra med deg, og mannen din ikke minst (med tanke på svigemoren din) Tante ble 65. Huff, håper det går bra med svigemoren din jeg, at et mirakel skjer og at hun blir frisk og fin.. Så lenge det er liv, er det håp. Lykke til, mange mange klemmer...
Sunshine med småtroll:) Skrevet 5. juni 2008 #17 Skrevet 5. juni 2008 Huff dette var trist og høre.Føler med deg og dine. Vet akkurat hvordan det er da pappa døde av kreft i fjor. Det er en stygg sykdom som jeg ikke unner noen! Du får tenke heller at det går fort enn at hun hadde logget der i lengre tid med smerter. Var isåfall slik jeg tenkte det. *Klem*
celodi Skrevet 5. juni 2008 #18 Skrevet 5. juni 2008 så trist!!!!! Kreft er grusomt!!!! Sender deg en stor klem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå