edvina har fått en gutt Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Som noen kanskje husker, fikk jeg vite at jeg hadde en MA for 2 uker siden. Tok HCG som viste fin stigninge, og nå to uker etter er alt bra og hjertet har begynnt å slå Så til alle som er redd for MA herinne, for de fleste ender det bra:))
Mini LK Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Så bra, men hvorfor sa de du hadde MA når de tydligvis hadde feil, kan de bare si sånt uten god grunn? Du må være veldig lettet nå.
edvina har fått en gutt Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Jeg trodde jeg var lenger på vei, og hun mente at forsteranlegget var så lite at det var en MA. Jeg har nemlig blitt gravid den mnd som jeg tok negativ eggløsningstest hver dag hele mnd. Naturen er rar:)
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Hei. Så fint at alt ser bra ut for deg. Jeg har også bare hatt negative el tester etter ma i jan, men er nå 4+5 , så de testene er ikke helt til å stole på. Kasta bort mye penger på cb digita el tester som ikke slo ut. Lykke til med svangerskapet. Håper spirene våre vokser seg store og sterke de neste 7-8 mnd. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå