Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har teste positivt imorges for andre morgen på rad, men var så svak igår at jeg motte sjekke igjen idag. Foreløpig termin er ca 15. feb. Dette blir vårt 2 barn, har jente fra april 2006.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Gratulerer så mye :-)

Jeg går også med min første (etter en MA i feb).

Vi har en spennende tid foran oss :-)

Skrevet

gratulerer så masse! Testet positivt i morges jeg også!

Skrevet

Gratulere masse du og, husker deg fra bli gravid. Du har en null mer i pp så det var virkelig fortjent. :D Vi får holde følge, når ca har du termin? Jeg har ca 15. Har skikkelig "munndiare" her inne siden vi skal si det til noen enda og jeg bare har lyst å rope det til alle.

Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten, lykke til med svangerskapet :o)

Venter nr 3 i midten av des :o)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...