Mini LK Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Har teste positivt imorges for andre morgen på rad, men var så svak igår at jeg motte sjekke igjen idag. Foreløpig termin er ca 15. feb. Dette blir vårt 2 barn, har jente fra april 2006.
Drammen81 fikk gutt 09.01.09 Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Hei Gratulerer så mye :-) Jeg går også med min første (etter en MA i feb). Vi har en spennende tid foran oss :-)
Mamma for 3<3 Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 gratulerer så masse! Testet positivt i morges jeg også!
Mini LK Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2008 Gratulere masse du og, husker deg fra bli gravid. Du har en null mer i pp så det var virkelig fortjent. Vi får holde følge, når ca har du termin? Jeg har ca 15. Har skikkelig "munndiare" her inne siden vi skal si det til noen enda og jeg bare har lyst å rope det til alle.
:*lillefru*:har født*: Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Gratulerer så mye med graviditeten, lykke til med svangerskapet ) Venter nr 3 i midten av des )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå