Leetha Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Er det bare å trykke på det man vil ha og betale til slutt? eller hva? har aldri handlet der før men er nå så mye billig fra USA der.....hvordan gjør dere det? og hvordan betaler man? vil gjerne høre erfaringer.
Northernlights Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Du må sette deg opp en paypal konto med det samme.Det er enklest å betale sånn. Jeg har handlet altfor mye der :op Og for all del, ikke kjøp ting fra folk som har dårlig feedback!
MamiMaribel Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har også handlet altfor mye der, hihi:-D Nå har jeg kommet opp i 200 kjøp....ups! Men gurimalla så masse penger jeg har spart i forhold til om jeg skulle kjøpt det i norske butikker! Og for ikke å snakke om TID! Herlig å slippe å løpe i butikker hele tiden, for det kan jeg ikke fordra:DDD
MamiMaribel Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Det er lurt å sjekke hvor mye portoen blir på. Noen bruker dyre fraktmetoder, og da sparer du ikke særlig mye. First class international mail er ofte billigst - stemmer ikke det, Northernlights ?
Northernlights Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Ja,det stemmer visst. Nå sender de ikke annet enn flypost mer, og da tar det ei ukes tid å sende ting over dammen. Mannen min har kjøpt mange matchbox og Lesney biler i det siste, og to av kjøpene var han så uheldig (vi bruker ikke ordet dum,da han ikke visste ;o) å by på noe som ikke godtok paypal. Så da var det å ta en runde for og få ordna med moneyorder...for et styr! Og så sende betalinga i posten... Så jeg handler KUN hvis de tar paypal.Hvilket de fleste gjør. Så ja, sjekk portoen!!!! Der kan man bli lurt, da de tar for handling & shipping, og jeg har sett den summen på opptil 100 dollar (brudekjoler ofte) .Så vær forsiktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå