Vivil-08 Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 ...på testpinnen, og testens display gir kun symbol for eggløsning eller ikke. Vet at begge strekene skal komme opp hele tiden, teststreken og kontrollstreken - men blir teststreken tydeligere jo nærmere eggløsning man kommer? (jo mer LH jo sterkere strek, slik som f.eks testen til qr der teststreken skal bli like sterk som kontrollstreken ved el) Noen som vet? Teststreken er sterkere enn i går, men testen har fortsatt ikke slått ut som positiv -og jeg lurer på om el nærmere seg eller ikke.....
Klar for nr 2 Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Tror nok EL kan nærme seg ja(: Har gått en runde på CB digital og der ble strekene sterkere. I dagene før EL var det en klar strek, når jeg fikk utslag var det en sterk, klar strek. Hadde et par pinner igjen og lurte på om EL kunne være en uke etter jeg faktisk hadde hatt det og da var det så og si ingen strek. (teststrek da) Så bare vær beredt(o:
Vivil-08 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Takker for svar! Jeg er beredt og klar for ny testpinne imo tidlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå