Gå til innhold

Jippie, gravid!


FrkSmilla

Anbefalte innlegg

Melder meg inn her, har testet flere ganger denne uken, og det er virkelig ingen tvil - jeg er gravid! Helt sprøtt, vi skulle jo ikke begynne å forsøke "på ordentlig" før etter sommeren (var nok bare litt for uforsiktige sist vi øvde...) Uansett kjenner jeg at det tar litt tid å venne seg til tanken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye:) jeg kjenner meg veldig igjen. Trodde ikke det skulle gå så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) Det varierer fra dag til dag:) Føler at jeg tisser hele tiden. Men andre dager går jeg knapt på do.. hehe.. puppene er tynger og mer øm, men andre dager er de helt fin.. og humøret... hmm det tør jeg ikke snakke om:) hehe.. du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:) Jeg har nesten følt det på meg siden det skjedde, hadde plutselig spotting for over en uke siden, og det pleier jeg aldri så tidlig før mensen - har IKM først i dag eller i morgen! Kjent mens-liknende murringer i magen også, og fått litt større pupper(?) Alt likner på symptomene før mensen (så jeg greier ikke helt å tro at den ikke plutselig kommer..) Hvor lenge har dere prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle liksom prøve om et par mnd, men en dag fant vi plutselig ut at vi kunne prøve. Jeg tror jeg ble gravid den dagen:) Tok første test 9 dager etter 1 prøve dag og den lyste positiv. Venter ikm om et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi er kjempe heldige:) Litt usikker på termin. Tror den ligger rundt den 11 feb. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror forresten at jeg har sent post til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig! Tror ikke den har kommet inn i innboksen min enda, pleier det å ta litt tid før den kommer inn? Jeg har termin rundt 15. februar, muligens litt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...