Lekamøia Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Em dusj i lunkent vann for å få av all solkrem/svette, smør deg med en parfymefri body lotion og ha aloe vera på eksemet.
Heaven har født::) Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Eurax er en grei ting for å stille kløen. Klør de seg sund, så kan det gå brennkopper i det...
wirre;o) Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 ¨først og fremst skygge.. dersom du får det visse steder på kroppen bør du dekke det til når du er i solen. kan også hjelpe med litt solarium før du legger deg langflat i solen, aloe vera og solkrem beregnet for oss soleksem-folkene. hold deg laaangt unna pizbuin. aloe vera eller yoghurt når du først har fått det. vask deg ofte slik at ikke salt blir liggende på kroppen og vær forsiktig når du har badet i saltvann. da blir det ofte verst! .. for meg da..
Stjerne37 Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Gni deg inn med sitron,la tørke,så solkrem.Mamma har gjort det i flere år og hun får ikke soleksem lengre.
Veronica Mars Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har bestandig brukt hydrokortison fra apoteket, går bort over natten da:)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Betacaroteen ble jeg også anbefalt her, skal kjøpe å prøve på datteren min og meg selv. Blir fortere brun også av det hørte jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå