Kystrøya Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Skulle ned i kjelleren med frysevarene, og der ligger det 4 døde musunger på gulvet! Og de har kommet dit idag, for jeg var nede i kjelleren imorgest og da var de ikke der. Gudene vet hva som har skjedd. Åh! hvordan blir jeg kvitt utysket??
hit og dit Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Mus er ikkje kjekt. Me hadde mus der me budde før. Dei kom opp fra kjellaren og fosynte seg grovt av marsvina våre sin spon og mat. Katter er jo effektive, men dei dreper dei ikkje finsligt. Gift er eg ikkje så glad i, for det piner dei. Har høyrt at dei trekker mot vann for å dø, så dei ikkje skal dø inne i husa til folk. Altså ikkje gå inn i veggen og dø for så og råtne der. Eg veit ikkje, men det høyrtes ut som mulig smertefull død for meg så eg våga det ikkje. Me brukte gammeldagse feller, og da er det som regel eit knepp og over. (har aldri opplevd at dei blir pint der iallefall). Det er jo litt skummelt med feller om andre kjem bort i dei, så dei må plasserast med varsomhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå