Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Er det ikke sånn at om man er over tiden, så trenger man ikke teste med morgenurin? (Clearblue)
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har aldri testa over tiden, og heller aldri med morgenurin. Har alltid testa 3 dager før jeg var ferdig med et pillebrett, og fått rett svar hver gang. Gudd løkk!
LegallyBlond Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Stemmer det =) Er vel alltid lurt å bruke morgenurin uansett hva en tester fordi den er "sterkest"/innholder flest spor ett det som skal testes, men har du produsert nok hcg så skal det slå ut uansett (og det har man oftest når man er over tiden).
snirkeline Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Har testet både med morgenurin og senere på dagen.Skal slå ut uansett da.Men er jo mest hcg om morgenen,så det er gjerne sterkere farge på streken da.Men svaret er jo det samme enten du får fram en svak eller sterk farge
Mamsen87 :) Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Jeg testa med urinen på kvelden da jeg var to dager før jeg skulle ha mensen. Fikk positivt svar da.. Prøver dere?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2008 Nei, prøver ikke enda.. Men er så mye som kan forbindes med graviditet (akkurat slik var jeg når jeg var gravid med junior).. Men har spiral, så tviler... Vil bare sjekke, istedetfor å gå og lure.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå