Bebisslykke Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Testet svakt positivt i morges, så nesten ut som skygge men jeg ser blåfargen:) Har ikm i dag...hadde litt slim med blod i trusen i dag også og kjenner murring..må jo være gravid hva??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Hvis det er farge så er du nok gravid ja! Kjøp en CB digital for sikkerhetsskyld. Gratulerer sååå mye!!!
Mamma for 3<3 Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 gratulerer!! Testet positivt i dag jeg oxo:)
Løvinna30 Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 men du, jeg har ikm i går, og blødd LITELITELITE... fikk lyst til og teste jeg og... Hurra for spiren din!
Bebisslykke Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2008 Hurra for spiren min ja ! Det må du gjøre! Jeg testet igjen idag med digital og fikk GRAVID!!! lysende opp mot meg. åååå det er så deilig:):)Lykke til til deg!
Nanamor Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Gratulerer til dere!! )) Så utrolig spennende tid dere har foran dere nå... ) Håper dere får et vidunderlig svangerskap, kos dere med magen som snart kommer.. )):)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Gratulerer masse begge to!!Lykke til videre i svangerskapet!!Og nyt sola!
Randis Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 Gratulerer begget to! Kos dere videre på 1.trimester. Håper vi alle kommer snart etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå