Gjest Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 De siste dagene har jeg helt tydelig ikke hatt nok melk til mini. Dette er i og for seg ikke uvanlig, men som oftest så kommer det av at jeg har fått lite søvn og i det siste har jeg sovet godt. Tenkte at kanskje varmen kunne påvirke? Fikk kun ut 15-20ml fra det ene brystet når jeg skulle pumpe meg nå, og ingenting fra det andre. Var riktignok bare en halvtime siden jeg ammet, men synes allikevel at det var veldig lite.
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 det skal jeg fortelle deg att det stemmer du..... trist men sant!!! jeg hadde 100 ml i hver pupp helt til mandag, da jeg var å tok solarium, ble litt brent, å nå er melka borte.... snakket me helsesøster, nå pumper jeg hver time for å få igang produksjonen igjen, får ut nesten 40 ml tilsammen på begge puppa nå... SLLLLITSOMT....
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Herlig, rett og slett herlig. Og jeg som er nødt ut i varmen også (mini må trilles for å få sove). Jaja, er vel bare å hive seg over pumpen da.
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Hvordan gjør du det forresten med pumpen når du pumper så ofte?
Anonymium Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Hei, jenter:-) Mye vann nå i varmen er viktig! Husk dere svetter, og for å ha nok væske til å produsere en enda flottere væske, må deres egen kropp ikke bli dehydrerte. Har akkurat avsluttet ammingen selv, men sitter inne med mye "sommererfaring" etter å ha ammet begge jentene her i 3 år. Ikke gi opp, drikk, drikk, drikk. Ellers er ikke varmen i seg selv noe skummelt for produksjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå