Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Fikk lapp i postkassa nå nettopp; Posten har vært her, du var ikke hjemme... Torsdag den 5/6 kl. 15.05. Var pakke til meg... Men jeg var hjemme!!!! Jeg lå ute og sola meg, så til og med postmannen gå bort til postkassa! Men han hadde ingen pakke med! Blir så provosert, hormonene løper løpsk! Er da ikke synsk, og er litt over den alderen der jeg løper bort og spør om det er pakke til meg! Burde de ikke sjekke om det faktisk er folk hjemme før jeg får en sånn lapp i postkassa!?! Måtte bare få ut irritasjonen, lite som skal til om dagen...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 herregud for en kronidiot.. jeg hadde ringt posten og klaga jeg... "noen er mer opptatt av å levere enn andre" javel.. er det ikke være DE da som burde jobbe i posten?? kjenner jeg blir jævli provosert her jeg sitter.... hrmf..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Så han ikke deg? Han hadde det nok travelt og gadd derfor ikke å sjekke om du var der. Så tenkte han du kunne hente den selv. Så jeg ville klaget, han gjorde jo ikke jobben sin!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Hehe, jeg kunne hente pakken på postkontoret etter kl 16, så gjett om de for besøk av ei gal hormonbombe! Nesten så jeg gleder meg kjenner jeg!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Kjenenr iritasjonen her har vi enda større problem to ganger fikk vi ikke pakken som skulle leveres på døra og ikke lapp heller. Når jeg syntes det hadde gått allt for lang tid i forhold til når svigermor sendte pakkene,( greit de kom fra utlandet men bare england da.), fikk pakkenummeret/sporringsnummeret av henne og der sto det at de var forsøkt levert på døra men ingen hjemme og var levert til posthuset. For 1,5 uke siden. Må tro jeg var forbanna og levert skriftelig klage ja. Er du sikker på at du var hjemme da sier de. Joda jeg var sengeliggende grunnet problemer i graviditeten og hadde ikke lov til å stå opp for annet en helt nødvendige ting så var 100% sikker på at jeg var hjemme. Og pakkene ble jo nesten sendt tilbake fordi vi aldri fikk noen hentelapp heller.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Sikker på du ikke bare så han andre gangen da, etter han hadde vært tilbake i bilen og laget lapp til deg? hehe. Du kan jo alltids sende en klage til posten, hvis det er tilfelle tviler jeg på at de setter pris på at budene dems ikke gidder å gjøre jobben ordentlig.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Bilen min stod midt på gårdsplassen, så hadde tatt han 1 min å ringt på døra... Og jeg lå ca en halv meter fra døra, så da ville jeg jo merka at han var der! Skikkelig idiot, og litt driti ut... Haha! HI
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Tror faktisk han skrev lappen først, for han satt lenge i bilen før han leverte posten vår... Og han hadde ingen pakke med, og han var heller ikke å ringte på døra! Må jo gjøre det for å sjekke om folk er hjemme da... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå