Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i besittelse av 2 sportsvogner, en bagvogn og en carena easy.... Sambo truer meg snart med å inndra visakortet mitt...hihi...

Huff....vet det er sløsing, men den siste kjøpte jeg hvertfall brukt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antar du har god plass i huset :-) en stor bod el.l. :-)

Ingen vogn-dilla her. Vognen fra førstemann får holde til andremann også.

Skrevet

Yup :) Har veldig vogndilla. Det er faktisk min nye hobby ;)

Skrevet

Ooohh,yes...;=)

Har hatt 4 vogner på lillegutt allerede;=)

Han er bare 3 mnd`er...

Skrevet

Det har jeg ikke råd til å ha gitt...

Skrevet

Selger de etter hvert som jeg bruker de så i forhold til 2 vogna jeg kjøpte har ikke gått i minus;=)

Jeg har ikke alle på en gang...

Hadde først svithun,så emmaljunga,Quinny og simo.

De to siste har jeg ennå og angrer fremdeles på at jeg solgte emmaljunga:=(

Det er den beste vogna jeg har hatt...

Skrevet

Vi er alle forskjellige, men med tanke på miljøet burde det holde med 1 vogn synes jeg.

Skrevet

Jeg er så fornøyd med min 2003-modell Emmaljunga duo edge, som jeg har brukt til begge mine barn, at jeg ikke har tenkt på å anskaffe noen annen vogn! Har riktignok en Carena Easy da, til kjøpesenterbruk o. l. Men så klart, hadde jeg vært stinn av gryn hadde det kanskje blitt en splitter ny Emmaljunga til snuppa da hun ble født :-) Men som sagt, jeg er veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg er nå SUPERFORNØYD med min ene SIMO duo vogn, 2006-modell. Kjøpte den til og med brukt, og det vises ikke engang =o)

Skrevet

Har vel heller anti-vogndilla eg da...har ei vogn som eg ikke har brukt mer enn en gang siden snuppa var 9 mnd....nå er den pakka vekk, og kommer nok ikke til å ta den frem til neste mann heller, vi liker det best uten vogn vi;)

Skrevet

hehe jeg har også vogndilla... vi har en emmaljunga( superfornøyd ) , en silvercross kjøpt helt ny (fikk den av mamma) pluss ei quinny zapp til kjøpesenter:)

jaja er vel litt luksusog sløsing med penger men bruker de fatisk like mye:)

Skrevet

Selvom jeg har båret lillemor mye i bæretøy, brukte nesten ikke vogn før hun var rundt 9-10 mnd, må jeg innrømme at jeg har litt vogndilla også. Vogner er gøy syns jeg =), akkuratt som bæretøy er gøy.

Liker helt klart best å bære, men på lengre turer (vi går mye tur), spesielt hvis det enten er veldig varmt eller veldig dårlig vær, er det greit med vogn. Også er det greit å bruke vogn som seng på dagtid, hun kan ligge ute å sove i vognen i stedenfor i sengen. I tillegg er det greit å ha vogn som pakkesel =).

Man trenger ikke nødvendigvis å bruke så mye penger på å bytte vogn ofte. Kjøper man brukt, eller på tilbud, taper man lite eller ingen ting når man selger igjen. Hvertfall ikke om man bare har hatt vognen en kort stund. Man kan til og med tjene på det, hvis noen selger vognen sin veldig billig, kan man selv kjøpe den, ha den en kort stund, og selge den for litt mer.

Vi er jo forskjellige, noen skjønner ikke vitsen med å bytte vogn, andre syns det er gøy =).

Skrevet

yo&pirilimbilimbilona

Hvordan klarer du deg uten vogn fra 9 mnd alder, de fleste kan ikke gå da.

Her blr det brukt vog til alt, soving, gå tur osv.

Skrevet

Her står det 4 vogner i gangen (emmaljunga duo edge, brio sportsvogn, carena, carene easy). Har å en vogn stående nordpå (emmaljunga duo). Også ble den ene sportsvognen (brio) stjålet for noen år siden. Har å endel barneseter stående rundt omkring.... hmm..

Skrevet

åå jaaaaaa.... er såååå mange fine vogner :o)

har simo kombi og nå har jeg nettopp kjøpt meg teutonia mistral dk :o) hehe....

sambo tror jeg er gal... hehe

snuppa er bare 12 uker....

Skrevet

Jeg har trille-dilla. Skal kjøpe trille nå, har funnet 8 stk som jeg liker. hehe. Lurer på om jeg klarer å velge bare en jeg!=)

Skrevet

Jepp!! Har fire vogner.. Simo kombi som vi har brukt fram til gutten nå nettopp ble 5mnd, da kjøpte jeg en Easywalker. I tilegg til de to har jeg en Basson Polo, som skal være med til syden og en zapp som ligger i bilen:) Skal bli kvitt simoen og poloen etter hvert da. Sambo protesterer på at vi skal ha 4 vogner:P Skjønner han egentlig godt, da vi over hode ikke har plass. Men det er enda MANGE vogner jeg kunne tenkt meg og prøve ut! Kanskje man skulle ha organisert en form for byttelåning av vogner for oss som har vogndilla:P

Skrevet

Jepp:) Har en Emmaljunga edge duo 2008mod, En be safe izi travel og en Baby travel smart, alle kjøpt helt nye:D

Skrevet

hehe.. godt jeg ikke er alene:) har en Brio kombi, en quinni og en tvilling trille.. vil ha fler men kjæresten min blir så oppgitt.. hehe..

Skrevet

Jenter! Ikke noe grunn til dårlig samvittighet for vogndillaen ;) Gutta har gjerne sine hobbyer de og :) Biler, data, dingser, motorsykler, kamerautstyr......og vi har barnevogner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...