Gå til innhold

det forresten kanskje vanlig å si hei... :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, nå har vi kommet hjem fra den lille turen vår til nordere i norge. turen kosta flesk og fordervelse, men det var verdt det og jeg er glad vi dro alle sammen. det hadde værrt rart og trist og unaturlig å dra alene med bare babyen. Det var en koselig og fin dag, og et verdig farvel til en fin mann. Turen ble fylt av noen overraskelser men sånn er det vel.... vogna ble ødelagt og flybussen reiste fra oss - da sto vi igjen med tre valg 1- å kjøre drosje 13 mil, 2- å vente fem og en halvb time på neste flybuss etter å ha reist i nesten 8 timer, 3-leie en bil med litt ukurant sete til babyen... det ble det siste der, så der føyk det enda 2600,- kroner. vi har rett og slett brukt ca 20.000 kroner på denne turen, det er helt på trynet spør du meg, men ikke når vi vet hva vi har gjort....

I dag er det helt balubasommer... det er digg, men den nye tvillingvogna vår ble som sagt helt ødelagt på flyet, så nå er jeg uten vogn igjen... Det overrasker ikke veldig, men det plager meg. vi har fått en lånevogn så lenge, men den er jo helt på BÆRTUR, den er for liten i rompa til dritgreijenta, og for bratt uten plass til bag for dritgreibabyen.... men reodor felgens etterkommer har fikset så vi har da vært på butikken om ikke annet, men lange byturer etter kaffe er helt uaktuellt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men jeg er blid altså.. bare litt oppgitt av og til....

Skrevet

H E I ! ! !

Så fint at du føler at det var verdt å ta turen nordover for hele familien Dritgrei! Skjønner godt at dere synes det ble litt vel dyrt...men samtidig var det en viktig ting dere gjorde når dere sa farvel til en fin mann.

Når det gjelder ødelagt vogn, så må jeg vel si at det å sende vogn med fly ikke høres videre smart ut...friskt i minne at dere har vært uheldige før! Klart man blir opgitt når det skjer igjen.

Sommer og varmt er det definitivt her også...Går rundt og pruster som en værsyk okse...men hjelper det? Neida...varmen har liksom invadert kroen så til de grader, at ingenting jeg foretar meg hjeler noe særlig...

Skrevet

Hallo du og velkommen hjem! Jeg skjønner at et sånt innhugg i lommeboka svir nå som dere skal flytte og alt, men når man vet hvorfor, så var det jo verdt det uansett.

Dumme flyselskaper som ødelegger vogner. Det hjelper jo egentlig ikke helt at de erstatter dem heller, for dere må jo først klare dere uten og så finne en annen vogn. I mellomtiden har du en dårlig løsning som holder deg hjemme igjen. Det er det lov til å bli sur for!

Skrevet

Jezzes, kor dyrt det er å fly nordover. Vi har budd nokre år litt nord for polarsirkelen, og flyprisane var medvirkande årsak til at vi flytta sørover igjen.

Men av og til må ein jo berre gjere det sjølv om det svir i lommeboka.

Skrevet

Hei, hei, fine du. Her har jeg vært så travel og ikke helt fått med meg alt som har skjedd med deg og dine. Hm, sender deg en stor varm klem. Godt å høre at dere alle fikk tatt avskjed. Så fikk bestefaren din på en måte sett ungene likevel i det han dro ;-)

Og det med fly og billetter?! Vel, til det er det vel bare å si at det er galskap at det skal koste så mye. Jeg flyr med hele familien til Italia i fellesferien for det halve... Sånt skulle vel egentlig ikke være lov. Dumme flyselskap både når det gjelder pris og ramponering av vogner!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...