Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er førstegangsfødende og nå 11 dager over mens-termin og 3 dager over ul-termin..

Var på sykehuset og sjekket modning i går (noe jeg ikke var) og satte nåler (modningsakupunktur). Gikk en lang tur i fin-været og da jeg var på do i går kveld kom det endel brunaktig slim på papiret. Dette har fortsatt i dag, sammen med endel mensmurring.. Fått mensen? Hehe:-)

Lurer på om noen har erfaring med hva dette er? Slimproppen? Kan jeg håpe at det er et tegn på at noe skjer snart??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok slimproppen det ja :-) Skjedde det samme på meg for en uke siden, og det har fortsatt etter det... Grunnen til at det er brunt er fordi jordmora har drevet og revet litt der, og det er derfor iblanda litt blod, ikke noe farlig :-) Etterhvert vil du merke at det blir mer gjennomsiktig og gulaktig...

Et tegn på at noe skjer? Tja, NOE skjer jo, jeg har som sagt hatt det sånn i ei uke nå, og sitter her fortsatt med magen min :-P Men det kan være annerledes for deg ;-) Et svangerskap er like ulikt som vi mennesker er...

Lykke til anyways ;-)

Skrevet

Takk for svar:-)

Det samme skjedde med deg for en uke siden ja.. får vel bare smøre seg med tålmodighet!

Men det er jo et tegn på at NOE skjer da, om ikke annet..hehe, får trøste oss med det vi kan!

Hvor lenge er det til din termin?

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...