Serah Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Jeg synes det nå er litt for varmt både ute og spesielt inne. Vi får ikke temperaturen ned under 26-27 grader inne og det synes jeg er for varmt. Og så er jeg utrolig lei av å smøre ei lite samarbeidsvillig snuppe full av solkrem mange ganger om dagen... og passe på at hun er i skyggen...at hun får i seg nok drikke og helst litt mat i løpet av dagen. Flere som sliter med varmen eller er det bare meg?
Mille** Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Jeg elsker sol og varme! Men jeg vil anbefale deg uv drakt til snuppa di, så slipper hun å smøre hele kroppen inn ihvertfall. )
snirkeline Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Syns det er helt greit hvis jeg har mulighet til å kjøle meg ned litt av og til,f.eks i basseng. Men ellers så blr jeg litt slått ut ja;-)
Candy girrrl Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Jeg og. Men har funnet ut at å klage på varmen er som å banne i kirka hehe.. Jeg synst fullsommer med kokhete er oppskrytt. Liker ikke å sole meg og får store problemer i denne heten. Vår og høst og sommerdager med en deilig bris er best.
Serah Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 Hadde det vært bare meg så skulle jeg ha kost meg med en god bok i skyggen og god iskald drikke, men jeg synes det er verre å kose seg i finværet med lillesnupp, det er så mye å passe på. Hadde vi hatt egen hage og kunne ha laget skygge selv så kunne hun ha sittet hele dagen i badebalja men det har vi desverre ikke,...
Northernlights Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Vi har 30 C i skyggen, og over 40 i sola akkurat nå. Og jeg skal ut og klippe plena. Jeg elsker varmen,så lenge jeg kan gå inn i aircondition etterpå. Jeg har opplevd forfrysninger da jeg var "ung", og derfor elsker jeg varmen. =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå