Gå til innhold

Bare meg som ikke er så glad i varmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det nå er litt for varmt både ute og spesielt inne. Vi får ikke temperaturen ned under 26-27 grader inne og det synes jeg er for varmt.

Og så er jeg utrolig lei av å smøre ei lite samarbeidsvillig snuppe full av solkrem mange ganger om dagen... og passe på at hun er i skyggen...at hun får i seg nok drikke og helst litt mat i løpet av dagen.

Flere som sliter med varmen eller er det bare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker sol og varme! Men jeg vil anbefale deg uv drakt til snuppa di, så slipper hun å smøre hele kroppen inn ihvertfall. :o)

Skrevet

Syns det er helt greit hvis jeg har mulighet til å kjøle meg ned litt av og til,f.eks i basseng.

Men ellers så blr jeg litt slått ut ja;-)

Skrevet

Jeg og. Men har funnet ut at å klage på varmen er som å banne i kirka hehe..

Jeg synst fullsommer med kokhete er oppskrytt. Liker ikke å sole meg og får store problemer i denne heten.

Vår og høst og sommerdager med en deilig bris er best.

Skrevet

Hadde det vært bare meg så skulle jeg ha kost meg med en god bok i skyggen og god iskald drikke, men jeg synes det er verre å kose seg i finværet med lillesnupp, det er så mye å passe på. Hadde vi hatt egen hage og kunne ha laget skygge selv så kunne hun ha sittet hele dagen i badebalja men det har vi desverre ikke,...

Skrevet

Vi har 30 C i skyggen, og over 40 i sola akkurat nå. Og jeg skal ut og klippe plena. Jeg elsker varmen,så lenge jeg kan gå inn i aircondition etterpå.

Jeg har opplevd forfrysninger da jeg var "ung", og derfor elsker jeg varmen.

=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...