♥mini♥lille♥knerten Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Er det ikke det ene så er det andre. Flyr sånn på do hele tiden, ikke diare, men plutselig helt løs i magen. Har vært omvendt hele svangerskapet. Noe jeg kan spise som hjelper?
Paulita Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Heisann! Det er vel en del du ikke kan spise også... vet at i alle fall frukt er ganske hardt for magen, så i perioder du er dårlig bør du prøve å unngå dette... men banan er bra, fordi det skal binde magen. Prøv også å spis grovt brødmat. Kaffe og melkeprodukter kan gjøre deg løs. Og godteri, brus og slik mat. Du har kanskje prøvd dette? Er mye plaget med løs mage selv, men det er sannsynligvis fordi jeg gikk i flere år med melkeallergi uten å vite om det, så har nok tarmer som er litt sensitive. Forhåpentligvis er det bare en periode du har, som går over. =)
mamma til liten og stor Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 blåbær, blåbær saft,syltetøy... hold deg vekke fra melkeprodukter
MaybeAgain Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Om du har fått en "bug" som gjør magen rar ville jeg anbefale deg 24 timer på ristet loff (spises i små mengder med jevne mellomrom) og Cola (den vanlige, med sukker). Det pleier å få orden på sakene. Jeg var selv gjennom det samme for en ueks tid siden - 3 dager på overnevnte diett fikset det til slutt....
SuperMoM <3 Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Blåbær saft var det eneste som fungerte på meg og sønnen min. + salte potetskruer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå