Sunshine med småtroll:) Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Jeg og venninna mi + mini skulle spise og fant oss en uteplass i skyggen. Jeg parkerte vogna og venninna mi gikk inn for å hente meny. Plutselig kommer en mann ut av resturanten og sier at vi ikke kan sitte der da vogna stenger for. Stenger for hva tenkte nå jeg da vi va de eneste der,men greit det..vi flytta oss vi..og hans mummla og så stygt på oss. Parkerte vogna en anna plass og jeg spurte om den sto i veien nå og fikk et stygt blikk og et "whatever-nikk". Fikk litt kjeft å før vi flyttet oss.Fant ut av vi bare skulle dra derifra.. Djises!Han var så frekk! Herregud jeg skjønner det hvis det hadde vært folk der, men det var ikke en sjel..kun oss og 30 andre sitteplasser og vi sto IKKE i veien..skjønner når vi ikke er velkommen..jaja..er vel e ny verden med barnevogn..
Silje og Vaniljebollene Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Noen er bare sånn, blir sure bare de ser en barnevogn. Ikke greit for småbarnsforeldre å finne plass å spise da. Jeg hadde iallefall gått en annen plass og spist, jeg og.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 For en dust, jage vekk de eneste kundene han hadde...
Northernlights Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Tror jeg ville skrevet et brev til sjefen der. Ikke sikkert han eier restauranten,og hadde jeg blitt gjort oppmerksom på noe sånt, hadde han fått høre det. Man behandler kundene sine pent! Kanskje du får en overraskelse i posten om du gjør eieren oppmerksom på oppførselen til denne personen.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 ja ikke sant..hadde det nå vært fult der så hadde jeg nesten skjønt det men det var jo kun han..
Sunshine med småtroll:) Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2008 tror faktisk det var han:s da venninna mi har vært der før og det har vært unge folk som har jobba der,men han her var av den eldre typen,men who knows.. ska isfall IKKE anbefale den til noen.
Northernlights Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Kan liksom ikke se for meg at en eier behandler noen sånn.-.ville sjekket, likevel,jeg. ;o) Gå og spør han hvem som eier restauranten. Ja,det hadde jeg faktisk gjort! =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå