Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 for ungen skal jo ikke gå og tisse i sanda der andre unger leker? Jeg hadde ikke likt å gå barfot oppi der noen andre hadde tisset....... Hva har dere på de små på stranda...........
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Bruker badebleie eller badebukse : ) Hjemme på verandaen, naken
Mille** Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Bleie eller badebleie. Tenker som deg at det er ikke no kjekt for andre folk å tråkke oppi snuppas tiss og i værste fall bæsj. ;o)
Fru_Pigalopp Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 min går netto hvis han har bæsjet før på dagen. Hvor mange hunder, katter, russ etc har ikke tisset i den sanden før? Badebleie/badebukse fanger jo bare opp bæsj. Tisset renner jo gjennom
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 jøss har jeg ikke tenkt på en gang. Badedrakt eller naken her Nå har hun ikke hatt uhell på stranden da..mulig fordi vi kun har vært der en gang i år. he he.
Frøkapselen :-)19/12-05! Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Uten bleie, selvfølgelig. Plukker opp om noe skulle skje. Det er mye værre med hundebæsj, ikke alle er like nøye med å ta opp det..
mai mammaen til to Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 hun gikk naken... tisset i sjøen da..om de har badebleie på så går tisset rett i gjennom uansett.. samme med badebukse...
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Av to grunner velger jeg å ha bleie/truse på ungene mine på offentlige steder: - Hygieniske ,og for noen kanskje paranoide grunner. Helt greit å la ungene fly naken i hagen hjemme el sammen med naboungene,men på et offentlig sted aner man ikke hvilke rare mennesker som kan oppholde seg,så da velger jeg å dekke de til nedentil...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #9 Skrevet 8. juni 2008 Jeg lar min løpe rundt uten bleie i strandkanten dersom jeg vet han nettopp har bæsjet. Det lille han tisser er ikke verre enn hundetiss eller måkeskit for den saks skyld. For ikke snakke om sigarettsneiper fra tilbakestående mindre intelligente voksne mennesker. De har så godt av å kjenne seg naken og fri. Han fryder seg. Men skulle han tisse, så spar jeg over det og satser på at regnet tar det. Har bare latt han løpe naken en gang da.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 jeg pleier faktisk ha både blei og bade truse.. er så innmari redd for at de bæsjer på stranda så syns jeg snuppa ser så søt ut i bade drakt :-)
minou Skrevet 10. juni 2008 #11 Skrevet 10. juni 2008 Det var dette dilemmaet som førte oss over i pottetreningens verden. Det gikk kjempefint. Det viste seg at jentungen var veldig motivert for å sitte på potte og sier fra hver gang. Så vi tar med potta på stranden, vi:-) Hun klarer ikke enda å holde seg lenge nok til at vi kan nå en do. Og jeg unner henne så innmari å læpe litt rundt naken etter å ha gått i klamme bleier og stramme klær hele vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå