Gå til innhold

Rebel & frøken ledning


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurer på om du har peiling på thuja?? (siden du er gartner og sånn:)) Vi har nemlig en giga-hekk av thuja utenfor huset, som fulgte med, og lurer på om vi kan klippe så mye vi vil av den eller om den kan dø dersom vi klipper for mye??

 

:o)

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Hei=) ville ikke klippet den så veldig mye, de liker ikke det så godt. og så må du huske på at dersom du tar toppen på den vil den skyte i været, og det blir nødvendig med klipping hvert år. Men du vil jo da få en tettere og finere hekk=)

Skrevet

takk for svar!! Da skal jeg sette gubben i arbeid i helgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...