Gå til innhold

Ang. å sjekke mobilen til kjæreste/samboer/mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser (og har sett av andre innlegg tidligere) at noen sjekker mobilen til kjæresten. Tenker dere ikke på at den som sendte meldingen kanskje ikke ville at noen andre skulle se den? Da er det jo relativt frekt å la andre lese.

Videoannonse
Annonse
Gjest Zima *2pp*
Skrevet

enig! Derfor er min telefon privat, for jeg tror ikke det er særlig kult for venninnen min om mannen min skulle lese ditt eller datt om hennes privatliv!

Skrevet

Enig..nei jeg leser ikke hans meldinger utenom hvis han ber meg gjøre det (om han er opptatt og jeg skal lese høyt)..det samme gjør jeg mange ganger..men snoker ikke nei! Stoler 110% på han=)

Skrevet

For et spørsmål!

Jeg rører ikke mobilen til hans med mindre han ber meg ifht meldinger e.l., men tar den selvsagt om det ringer og han ikke er i nærheten. Det samme gjør han med min.

Mobilen er "privat", men ikke så privat at vi ikke kan ta hverandres når de ringer.

Skrevet

Her "sjekker" jeg mobilen til sambo og han min regelmessig, har gjort det i snart åtte år nå og har fortsatt ikke oppstått krangler/situasjoner pga det :)

Mange ganger jeg har fått med meg beskjeder og avtaler på den måten (bor med verdens mest distre mann), så praktisk er det også :)

Men sånn er vi :) Har vel ikke så mye å skjule for hverandre vi da :)

Skrevet

Det var heller ikke det som var poenget med innlegget. Poenget var at dine venner sender meldinger til DEG, ikke samboeren din og at hans venner gjør det samme med han. De bør da kunne regne med at du/han ikke viser meldingene til noen andre.

Gjest irismor
Skrevet

Meldinger sendt til meg på min mobil er mine, og hans er hans.

Når en melding blir sendt meg så er den jo til meg. Det er snakk om å stole på hverandre og være lojale ovenfor hverandre.

Skrevet

Hvis jeg får noe info på mld som sambo ikke skal vite av så får jeg slette den mld etter jeg har lest den da, ikke værre enn det. Jeg sier bare at det er sånn vi gjør det og vi har alltid gjort det sånn. Ikke alle er like :)

Skrevet

Her sjekkes mobiler ja avogtil.. =) men ofte for en grunn, som hun over skrev.. avtaler osv.. for har selv en vimsete mann.. ellers bare leser jeg når jeg kjeder meg.. samme gjør han=P

men jeg springer ikke for å lese meldingene hans før han selv har lest dem!!

Har jeg hemmelige meldinger fra eks veninner som er private.. så sletter jeg dem jo bare?

Skrevet

Mannen min har ikke mobil. Men hadde han hatt det, hadde vi brukt den begge to (som vi gjør med min),og er ikke redd for at han skal lese noe der. Har absolutt ingenting å skjule.

Skrevet

Godt jeg ikke ble stående helt alene :) :)

Skrevet

Det er fortsatt ikke det som er poenget! Andre sender meldinger til deg og da bør de kunne regne med at det ikke er flere som får lese det de har skrevet.

Skrevet

Ja, ja, det virker fortsatt noget tungvint ifht å bare la hverandres telefoner være i fred, men har dere vimsete menn, så er det kanskje ikke så mye annet å gjøre? ;)

Skrevet

Nesh,tenker ikke over det,jeg. Har ingen som sender "hemmeligheter" til meg.

=o)

Det snakkes om over fire øyne eller på telefon. Men det er lite ikke mannen min vet.

Skrevet

Jeg syns det virker mye mer tungvint og gå rundt å være nervøs for at jeg har "hemmeligheter" liggende inne på tlf jeg da, men meg om det.

Men vi har som sagt særs få hemmeligheter for hverandre, snakker egentlig om det meste, han er jo tross alt bestevennen min.

Men godt vi er forskjellige :)

Skrevet

Mener du vist det kommer inn en melding på mob så er det frekt å lese den før han??

Eller slik som det står i innlegget ditt at at det er frekt å lese meldingene som allerede er innpå mob?

Egentligt så synes jeg ikke det i det hele tatt, jeg er en rotekopp som aldri finner mob så da bruker jeg sambo sin meld slik er det med han også. Får han en meld på sin mob så roper jeg at han har fått mel, står han i dusjen eller noe så leser jeg den.

Vist jeg hadde hatt noe stort på hjerte som jeg ville fortalt en venninne så hadde jeg jo ALDRI sendt en sms, for da vet en jo ikke, kanskje den ligger igjen hos noen andre, glemt den eller at noen andre bruker den, er det så forbasket hemmelig så ringer man den personen det gjelder, eller om jeg hadde hatt masse hemmelige sms på mob så sparer man da ikke på dem. .

Skrevet

Jeg er jo ikke nervøs for noe som helst, men jeg synes det er tullete å drive og sjekke andres mobil fordi det som står der inne er ment for dem og ikke for andre. Men vi blir vel neppe enige :)

Skrevet

Det eneste jeg gjerne hadde unngått at andre leste, var da jeg fikk meldingen:

Kan du komme på skolen med nye bukser til meg,da jeg har blødd igjennom

Tiåringen som leste den høyt, og spekulerte fælt på den der, fra søsteren på 16...

;o)

Skrevet

Jeg mener begge deler. Det trenger jo ikke være hemmeligheter, men poenget er at meldingene som kommer til mannen din er ment til han og ikke til deg.

Skrevet

det har jeg aldri gjort, for jeg hadde ikke likt han gjorde det med meg. Jeg har ingeting å skjule, men kan være jeg får en medling fra ei venninne som sier noe som ikke skal videre. Nå holder jo min samboe kjeft likevel, så hadde ikke vært krise sånn..men man må bare respektere at det kan være venner som skriver noe som den andre part ikke skal vite om.

Men min kan jo finne på å si når mobilen piper, kan du se hvem det er fra? så mye har han vel ikke å skjule for meg :)

Skrevet

Huff, kjipern for storesøster :P Likevel ganske uskyldig da :)

Skrevet

Kan ikke huske at noen har sendt meg så hemmelige ting at mannen ikke kan få vite det over sms. Det tas vel helst "face to face". Dessuten er mine veninner også mannen min sine veninner, og kan vel ikke komme på noen hemmligheter vi har som ikke mannen min får vite utenom ting som har med underliv etter fødsel o.l. Men det blir vel heller sjelden diskutert over sms :-)

Vi har ikke noen ritualer på at vi sjekker hverandres mobiler altså, kan vel huske èn gang jeg har lest igjenom meldingene hans og da av ren kjedsomelighet. Om han leser mine aner jeg ikke, men det må han bare. Det er ikke noe oppbevaringsplass for strengt hemmelige beskjeder for min del ihvertfall :-)

Skrevet

Sjekker ikke meldingene til mannen har heller ikke behov for det. Ser egentlig på det som et tillitsbrudd. Lurer noen ganger på hvordan de som sjekker mobilen/dataloggen til mennene sine ville reagert og han sjekket deres.

Skrevet

Alt som er hemmelig eller privat blir ikke fortalt pr mld her i gården. Eller i omkrets ;)

Vi bruker begges mobiler hipp som happ. Men vi har jo en som er "min" og en som er "hannes".

De mld vi får fra andre enn oss selv går som regel bare på avtaler og sanne ting. Sjelden vi betror noe til hverandre der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...