CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 har ått så sykt mye kviser i det siste.. ser jo ikke ut!!! noen som har noen tips til hvordan jeg kan få de vekk??
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Beklager, har ikke noe tips, men du burde skrive i overskriften hva du vil ha hjelp til. da er det sikkert flere som kan se hva du lurer på
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 hehe, det var en god ide ja! ser om noen svarer, hvis ikke kan jeg lage en ny tråd:)
Sunshine med småtroll:) Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Tannkrem! Ha på tannkrem på kvelden før du legger deg for da tørker de inn fortere og etter et par dager er de vekk..funker alltid!
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2008 nei, ammer ikke, men sluttet på pillen for ca 3 mndr siden, det var da de begynnte å poppe opp!
timu Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 vært til legen? jeg fikk masse kviser da jeg begynte å amme....fikk tabletter mot det, men de fungerte fårlig... fikk så noe flytende å smøre på, og dette har stoppet opp så godt som alle kvisene:) men: IKKE kløn og pill på kvisene....da vil du få arr...det er disse jeg sliter med nå, og kommer til å be om henvisning til hudlege så kanskje jeg får de bort.... lykke til>!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå