Gå til innhold

Er mobilen deres privat?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo og jeg mener ulike ting..Han mener at den er privat og jeg mener at har man ikke noe å skjule gjør det ingentin om partneren sjekker telefonen..Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Enig med du.. Jeg har ikke lenger noen grunn til og snoke på mobilen til sambo, men om han plutselig begynner og ha den med seg OVERALT, så kan det hende jeg blir mistenksom...

Skrevet

Privat, ja. Men å nekte den andre parten å se på den synes jeg blir litt for drøyt.

 

Sambo får se på min når han vil og jeg ser på hans når jeg vil.

Ikke at det skjer så ofte da.

 

 

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Ja, det er den. Ikke fordi jeg har noe å skjule, men kanskje de jeg melder med har det ? Dessuten liker jeg å lese meldingene mine først, jeg liker også å ta telefonen min.

Skrevet

Min ligger på benken så samboern kan godt kikke på den hvis han vil. Men hans mobil ligger i lomma hans! Hele tiden! Lurer litt men...

Skrevet

den er både / og...

mannen min kan se på min mobil,men ikke søskna mine og sånt feks...

Skrevet

Tja. Jeg syns ikke det gjør noe at samboeren min holder på med mobilen min, men jeg spør alltid hvis jeg skal bruke hans til noe. Sitter aldri å leser meldingene hans, da føler jeg meg litt FOR nysgjerrig..

Skrevet

Hvis man føler behov for å sjekke den andres meldinger og hvem de har ringt til, så er det et tegn på usikkerhet, mener jeg. Mobilen min er ikke hemmelig, ei heller samboerens, men jeg må si jeg hadde lurt litt på hvor mye han egentlig stolte på meg hvis han krevde å få kikke på innboksen min.

Skrevet

Privat, men hvis han sjekker den hele tiden så ville jeg begynt å lure hvor liten tiltro han har til meg.

Samme gjelder for meg, skulle jeg sjekket den hele tiden, så måtte det jo vært en GRUNN til det.

 

Jeg ser på meldingene hans innimellom, men det er fordi det er så sinnsykt med bra meldinger fra kameratene hans :P

 

Min tlf virker ikke, man ser ikke hva som står der..

Så ingen av oss kan sjekke min tlf.. ;o)

heheh =)

Skrevet

Verken eller. Eg er så svimete når det kjem til mobilen at hadde ikkje han svart den når den ringer så hadde ingen det. Kjem det melding på den, så kjem han til meg med den. Eg er så og sei aldri i nærheten av mobilen min, totalt svimete.

 

Telefonen er ikkje privat når det kjem til å ringe eller svare, men me leser ikkje kvarandre sine sms'ar, sidan (som fleire her nevner) det er med respekt for den som sender sms'en.

Skrevet

Mobilen min er ikke privat. Altså min sambo kan få bruke min tlf osv. Telefonene deles. Vi har ikke noe å skjule.

Og hvis jeg skulle kalt mobilen min "privat" så virker det som jeg skal skjule noe.. Hemmeligprat med venninner er kosligere på cafe og ellers når vi møtes. Er det seriøse store ting taes ikke det pr. sms! :)

Skrevet

Ja, den er like privat som brev stilet til meg. Jeg hadde blitt skuffet hvis mannen min skulle følt behov for å sjekke mobilen min, og det kunne ikka ramle meg inn å sjekke hans. Begge lar telefonene ligge rundt om kring i huset, men begge stoler på at de får ligge i fred :)

Skrevet

Nope, her er mobilene våre åpe for hverandre for å si det slik...

Skrevet

Ikke så private nei=) Om tlf til sambo ringer og han er i dusjen f.eks,så tar jeg den og sier at han står i dusjen og skal be han ringe på igjen..Men kommer det en sms,så er det ikke sikkert jeg leser den nei..

Da roper jeg,du fikk melding=) Og da kan han svare,les den og se om det er noe viktig da!!

 

Samme gjør han om jeg får tlf og ikke hører det..

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Åpne på den måten at han bryr seg faktisk ikke om jeg snoker i meldingene hans..har har ikke noe pg skjule uansett:-)

Hvorfor jeg snoker av og til? er født utrolig nysjerrig...hehe!!

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Og jeg ringer med hans telefon ofte, han har gratis mobil fra jobben...han tar også tlf min når den ringer:-)

 

Skrevet

Våre er ikke private hvertfall. Men går ikke inn bare for og sjekke. Vi har venner som skriver til oss på hverandres mobiler også..

Skrevet

Sjekke? Nei. Jeg åpner ikke en gang en sms som kommer mens han dusjer eller trener. Jeg syns mobilen er en privatsak, men selvfølgelig går det an å spørre.

Skrevet

Synes man skal få lov til å ha mobilen i fred, ja. Man eier da ikke hverandre med hud og hår!

 

Jeg synes det er drøyt at man skal ha behov for å sjekke hverandres telefoner, det må være et trist forhold.

En annen ting er det at vi KAN låne den andres telefon, men har aldri behov for å se på meldinger/logg hos den andre.

Jeg hadde ikke brydd meg om mannen min lånte den, men vet at han aldri har behov for å sjekke den. Og vice versa.

 

Hvis en venninne skriver til meg, så skal hun få slippe at mannen min leser noe som er personlig for henne.

 

Hvis man derimot er redd for at partneren skal se på telefonen, så virker det som man har noe å skjule.

Skrevet

Er min privat, men han kan jo sjekke hvis han føler for det (har aldri skjedd)

Sier som flere andre: Det er ikke av hensyn til meg, men kanskje til den som sender meldingen.

 

Jeg kikker aldri på hans mobil heller. Har respekt for han og tillit til han.

Skrevet

Ikke privat her.

Vi låner og bruker tlf litt om hverandre.

Har ingen ting å skjule, og sjekker aldri hverandre heller.

Skrevet

Mannen min kan da se så mye han vil på mobilen min, har ingenting å skjule for han. Hadde blitt veldig mistenksom hvis han plutselig nektet meg å se på hans... Det betyr jo at han har noe der som han ikke vil at jeg skal se...

Skrevet

Egentlig ikke tenkt så mye over det.De ligger stadig framme,men ingen av oss gidder å sjekke hverandres.Svarer på hans telefon om den f.eks ligger på benken,og han er i dusjen,på verandaen o.l.Samme gjør han med min

Skrevet

Men leser ikke hverandres meldinger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...