FuriLaks Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Hehe. Han har blitt kåret til Årets medarbeider (frivillig basis) i den norske fortballklubben han er fan og medlem i. Såå stolt kom han og fortalte meg det og jeg merker at jeg har litt problemer med å føle det samme, smiler litt til han som man gjør til en liten unge som har klart noe for første gang;) (Legg like mye mye initiativ i skolearbeidet ditt, f.eks, så skal du se jeg blir stolt, kjære) Svelger ørten kameler for å ikke komme med en halvspydig kommentar, JEG synes det er veldig nerdete og barnslig. Men han er jo søt da!
ana baroma Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 jeg hadde blitt stolt, jeg da! han har jo tydeligvis gjort en innsats som er satt pris på, og det er en god egenskap i mitt hode.
Gjest Zima *2pp* Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Jeg skjønte ikke HVA som var nerdete... og jeg har en veldig nerdete mann ;-)
FuriLaks Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2008 Okey, jeg syns bare at det er nerdete å være såå fotball"idiot", men jeg er fullt klar over at han ikke er alene om å være det da:) Han hadde gjerne hengt opp fotballplakater og klubbskjerf i hele stua om han hadde fått lov.
Gjest Zima *2pp* Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Åh, okei, haha. Jeg trodde han hadde gjort noe fnatastisk nerdete for å oppnå "tittelen" :-) Min er fantastisk dataidiot.. ;-) Han er "berømt" i spillet han spiller fordi han er så god.. Hahahah.. Flaut
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Da klapper vi i hendene og jubler for han! ) Fotball er livet, fotball er gøy (nynne på smurfesangen, hihi )
FuriLaks Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2008 Hahaha, Zima, da tror jeg du forstår;) Og vårerenga, jeg er faktisk egentlig litt interessert i fotball og tippeligaen jeg også, men nå blir det så mye foppalfoppalfoppal hele tiden at jeg ikke engang gidder å følge med noe særlig der heller. Og ja, Enga er i mitt hjerte også
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Hehe, skjønner hva du mener! Det er BARE fotball. Hele tiden. Også EM også da, hrmf.. Cup. Så er det vel også Røyal League til vinteren også, hvis de har blitt/skal bli enige.. Jeg har en samboer som er fotballtrener. Trener laget sitt 3ganger i uka + kamp. Jeg er så møkkalei av det nå, og iallefall nå som TL ikke er noe å følge med på lenger, pga dette tullet med VIF. Skal ikke lage en avhandling ifh til hva jeg er misfornøyd med der, men.. Det er endel..! Menmen, uansett er det VIF for meg.. For det! ;o)
Sunshine med småtroll:) Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 hehehe..nesten litt søtt det..akkurat sån ner min samboer også..tihi
FuriLaks Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. juni 2008 Ja, det er akkurat det, det er jo litt søtt! Så stolt over seg selv da vett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå