Mockanin Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 og reiser til Tyrkia... MEN hvorfor får man alltid så mye med seg i kofferten a? Kan jo hende man får bruk for osv. osv. Når skal jeg lære?
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Goooood tur! Kos dere MASSE MASSE!!!! :) Man får aldri bruk for "det"; men så kjekt og ha! )
Mockanin Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Takk. Har store alvorlige og seriøse planer om å storkose oss masse. Helt sant det.. kjekt å ha
heiraa Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Hiv ut noe av kofferten (sikkert masse du klarer deg uten!) - husk at du alltids finner noe du har lyst til å handle, og det da er det godt å ha litt ekstra plass i kofferten!
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Neisjda, bare og kjøpe noen-par-kanskje elleve adidasbager Får plass da ;o)
Mockanin Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2008 Har hørt at adidasbagger er litt skumle så det skal jeg IKKE ha nei. Kjøper heller Nike da asså
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Der hadde du jaggu et poeng... Kjøp en til meg og!
Mockanin Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2008 da har vi en deal på det.. Nå må jeg logge av og ta siste rest her før minsten våkner.. Kjekt å slippe å komme hjem til rot lissom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå