Gå til innhold

er det farlig å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

svelge tyggis når man er gavid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaaaaaaaa. Aldri finn på å gjøre det.

Skrevet

Jepp! Dattra mi kom ut i ei diger tyggegummiboble da jeg fødte;-p

Skrevet

hehe, så det er ikke farlig da allså? sikkert et kjempe dumt spørsmål men man må da kunne lure?

Skrevet

Hehe, jeg var også kjemperedd for det når jeg var førstegangs. Visste igrunn at det bare var tull, men klarte allikevel ikke å svelge tyggisen. Så skjønner deg godt, jeg ;) Men tror ikke det er noe farlig altså

Skrevet

Hvorfor skulle det være farlig? (Bare lurer....)

Skrevet

Det har ikke noe med graviditet eller ikke å gjøre, men tyggiser har lettere for å komme i blindtarmen. Noe som kan gi akutt blindtarmbetennelse.

Så det er ikke helt anbefalt, for kommer den inn der så kommer den ikke ut.

Husker vi fikk en leksjon om dette på barneskolen da en av elevene svelgte en tyggis. hehe.

Skrevet

Dette er ikke sant! Litt forundret over at folk fortsatt tror at tyggis havner i blindtarmen..tihi! Tyggis fordøyes som all annen mat.

Skrevet

Er det ikke sant altså? Skremselspropaganda av verste sort altså, den timen sitter fortsatt veldig friskt i hukommelsen.

Men tyggis bruker lengre tid på å fordøye da.

Hmm.... Jeg tror jeg må google litt. Dette må vi finne ut av.

Skrevet

Er litt forundret over at noen tror at babyen oppbevares i magesekken jeg for min del! Hvordan i svarte skal en tyggis som brytes ned i magesyren i magesekken på noen som helst måte kunne skade et foster som ligger i livmoren??????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...