Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Jepp! Dattra mi kom ut i ei diger tyggegummiboble da jeg fødte;-p
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 hehe, så det er ikke farlig da allså? sikkert et kjempe dumt spørsmål men man må da kunne lure?
Line m 3 Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Hehe, jeg var også kjemperedd for det når jeg var førstegangs. Visste igrunn at det bare var tull, men klarte allikevel ikke å svelge tyggisen. Så skjønner deg godt, jeg Men tror ikke det er noe farlig altså
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Hvorfor skulle det være farlig? (Bare lurer....)
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Det har ikke noe med graviditet eller ikke å gjøre, men tyggiser har lettere for å komme i blindtarmen. Noe som kan gi akutt blindtarmbetennelse. Så det er ikke helt anbefalt, for kommer den inn der så kommer den ikke ut. Husker vi fikk en leksjon om dette på barneskolen da en av elevene svelgte en tyggis. hehe.
Groosalugg Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Dette er ikke sant! Litt forundret over at folk fortsatt tror at tyggis havner i blindtarmen..tihi! Tyggis fordøyes som all annen mat.
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Er det ikke sant altså? Skremselspropaganda av verste sort altså, den timen sitter fortsatt veldig friskt i hukommelsen. Men tyggis bruker lengre tid på å fordøye da. Hmm.... Jeg tror jeg må google litt. Dette må vi finne ut av.
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 http://www.dagbladet.no/dinside/2005/04/04/427907.html Og jeg som alltid spiser alle vannmelonfrøene. hehehe Men du har rett ja, eneste er at det er tyngre fordøyelig. Men det setter seg ikke fast i magen.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #11 Skrevet 5. juni 2008 Er litt forundret over at noen tror at babyen oppbevares i magesekken jeg for min del! Hvordan i svarte skal en tyggis som brytes ned i magesyren i magesekken på noen som helst måte kunne skade et foster som ligger i livmoren??????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå