ChellBell - har født! Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Handler tåteflasker nå på nett... er det noe poeng i å ha forskjellige farger osv, eller er det like greit å kjøpe alle helt like? Man trenger ikke skille flasker fra hverandre i noen tilfeller?? Kanskje dumt spørmsål men.. :S
Deneb Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Vi kjøpte i flere farger osv. Kanskje ikke pga. det praktiske, men fordi utvalget var så stort og vi ble litt sjarmert av både den ene og andre flasken )
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Tror ikke det har noe å si om du kjøper alle helt like, melken skal jo ikke varmes mer enn 1 gang uansett.. Opp til hver enkelt om de skal være så fine på det at de har en flaske til melk, en til vann tror jeg=)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 kan ikke komme på noen tilfeller man må skille flasker fra hverandre nei.. men jeg syns det er koselig å ha litt forskjellig å velge mellom Hvor handler du flaskene?
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Vi hadde kun dr browns flasker sist, hadde to str da. Synes det er veldig praktisk å ha flasker hvor man kan bruke de samme smokkene til alle flaskene Om man kjøper mange forskjellige flasker så er det ikke sikkert smokkene passer.
allegodetingertre Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Vi hadde kun avent sist og har beholdt dem til denne gangen. Syntes de var gode og fikk tak i dem omtrent overalt.
ChellBell - har født! Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2008 Takk for svar! Jeg brukte bare NUK på sønnen min og kommer til å bruke det på lille jenta vår også. De har en nyfødt smukk på flasken som er tilnærmet lik brystet og som er anatomisk korrekt og alt det der.. Og så bytter du ut når bebisen blir større. Veldig greit. Kjøper de på barneshoppen.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå