Gjest Sekretøsa Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Jeg får angst av veps, takler ikke de krypdyra. Istad virvla det inn en svær jævel her, og han ville jo ikke ut... Jeg spraya ovnrens i røret på sugeren, og sugde han ned... slang oppi litt bikkjemat i samme slengen, så om han levde, hvertfall ble slått ut. Fant en jordveps surrende rundt her som også måtte gå i røret... lot støvsugeren stå på i 10 minutter... ER DE DØDE NÅ????? (Det er en sentralstøvsuger, til info)
Gjest irismor Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Jepp garanter ;-) Din lille morder.... I alle støvsugere så er det en slags "stopper" som gjør at "støvet" ikke kommer ut igjen. Skaff deg en fluesmekke, klin til og de er garanter daue med en gang. Jeg blir skikkelig morderisk om våren og sommeren. Ingen ting som surrer, flyr eller kryper overlever meg, uansett hvor mange vinger, liv eller bein dem har.
Scorpiogi Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Tilslutt må den jo dø da, inni den der støvete posen. Er jo ikke mange steder den kan komme ut.. Gå ut til støvsugerposebeholderen å se om du kan høre den. Takk for tipset, btw! Støvsugeren skal få ligge framme i sommer )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Hhahaha ) Måtte le når jeg så dette innlegget:D Men.... Håper da det, for din skyld
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Problemet er jo at vi tømte og vaska den i går!! Så vepsen koser vel glugg ihjel, rent og pent...hmpf! Jaja, får tro den er død. KILL KILL! orker ikke smæsja veps, det er kvalmt!! Og ja, gubben er på jobb!
Gjest Zima *2pp* Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Alt som man kan drepe vps med funker! Selv bruker jeg jifspray, flekkfjerner osv... BORT med de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå