Maya_1 Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 I det siste har føttene mine plutselig est ut skikkelig, og leggene er på størrelse med elefantbein! Som om de ikke var feite nok fra før Får knapt på meg sko eller sokker eller noe lenger. Er dette en sånn "gravid-ting"? Eller må jeg lete etter andre årsaker..
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Gravid ting:) eller:( Jeg har også fått litt vann i føttene....Føler jeg går rundt med et par klubber t bein... når jeg har hatt på sko ser du det iallfall...Ikke pent syn, men men går bort iallfall når ungen er ute. Tror jeg reagere på varmen slik:)
LilleBjella Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Jeg merket det da jeg skulle hjem fra jobb i går....plutselig passet ikke skoene:( Men er bare 17+1, så skulle tro det kanskje var litt tidlig å få vann i bena? Men det er riktignok veldig varmt for tiden. Så jeg lå med beina høyt da jeg kom hjem, trente litt, og da forsvant det. Har også prøvd å sitte med bena høyt på jobb i dag av og til, pluss tatt noen gåturer i gangene her. Glad jeg ikke er høygravid i denne varmen:)
Maya_1 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2008 Hehe, det ser helt jævlig ut her. Og så er det ekkelt oppå føttene/anklene, som om det strammer/lammer innimellom. Noe som kan hjelpe på? Jeg klaget bekymringsfult til typen om at de hadde vokst sånn, og fikk trøstende tilbake "ja gud, ser de har blitt store"..hehe.
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 ta er vi ihvertfall 2... måtte slutte å bruke sokker for 2 uker siden.. hua mæ hæss skær dætta gå...
LilleBjella Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 jaja....det blir sikkert bedre når høsten kommer. Men ikke sitt eller stå for lenge uten å bevege deg, sitt med bena høyt så ofte du kan, bruk evt. støttestrømper og drikk mye vann. Kutt ut for mye bruk av salt, det holder på vannet i kroppen.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Begynner å få tendenser jeg også. Merket i går at det var så rart å gå, som om jeg var støl under føttene. Tittet ned og der var det noen føtter som så ut som luftputer. :/ Støttestrømper hjelper veldig bra, men det er ikke akkurat fristende i denne varmen. Men som nevnt over her; lite salt i maten, drikk myye vann og sitt med beina høyt når du kan. Den stramme følelsen du har i beina skyldes at det er vannansamlinger i vevet. Ubehagelig ja.
Maya_1 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2008 Får prøve på det, beina på bordet på kontoret Hvor får man kjøpt sånne støttestrømper da?
nr.4 i oktober Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 Hehe, ja, har det selv også. Det er spesielt nå i denne varmen. Drikke mye, samt det å ligge litt med bena høyt etc hjelper ihvertfall en liten stund.
bikkemor Skrevet 5. juni 2008 #11 Skrevet 5. juni 2008 Heisann! Innom fra 3.tri. Støttestrømper anbefales på det sterkeste og fåes kjøpt på apotek eller helsekost. Jeg klarer ikke å bruke de på dagtid nå i varmen,men når jeg synker ned i sofaen for kvelden er det på med strømpene og opp med bena:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå