WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Her er det meste i boks - heldigvis! det som mangler, er: - Lage morgengave ( alt er planlagt ) - Gjøre ferdig bordkort - Kirkeprogram og program til festen - Prøve vinene i skal ha - Kjøpe ringene ( er bestemt hvem vi skal ha ) - legge inn en gaveliste til - Tja.. og snakke med bandet og hoteller før bryllupet. Lage bordplan - Ha prøvetime til hår og sminke ( time er bestilt) - Sende inn utfylte papirer ( forlover og ektefolk - erklæringer) og det salme arket... blæ er vel noe annet småtteri og, men jeg føler jeg er i god rute ( til og meg dansekurset er vel overstått! Nå er det bare å øve, hehe) Hva med dere ?
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. juni 2008 *dytter*.. kom igjen, noen av dere er det vel her inne .)
Misti Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 har gjort det samme som deg... Snakka med hu som skal lage brudebuketten da=) Hmz er det boe vi mangler? Føler ikke jeg får gjort mer før den siste uka....
Arb.ledig husmor Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Dette har vi/eg igjen: - Kirkeprogram og evnt. program til festen - Få i orden hvilket lokale vi skal ha på hoteller og planlegge litt der - Lage bordplan - Ha prøvetime til hår (og sminke) (må bestille time i slutten av mnd) - Snakke med presten og organist - Lage til cd med musikk på til festen - Spørre en venninne om å være gaveoppakker - Finne ut hvilken bil vi skal bruke til bil - Ta med fotografen på en runde for å finne ut kor vi skal ta bilder - Sjekke med bakeriet at kaka e bestilt - Få noen t å bake kransekake - Hente brudekjolen hos sydama Sikkert noe mer, men komme ikkje på ka det kan være...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå