Gå til innhold

Hva skjer?? (om blødning)

Anbefalte innlegg

Gjest kalinikta
Skrevet

Jeg fjernet hormonspiralen min 22.mai. Begynte å blø 2 døgn etterpå og blødde i 4-5 dager som en vanlig menstruasjon. Regnet derfor med at jeg allerede var "i rute". I går blødde jeg imidlertid litt. Er jo etter min beregning ca tid for eggløsning nå, så det passet ikke helt i skjema..? Noen som har en anelse om hva denne nye blødningen kommer av? Det er bare litt, og brunlig. Skal jeg notere ned dette som mensen også..? Eller vente på "ordentlig mensen" om et par uker??? PS jeg kan ikke være gravid, har ikke hatt samleie siden rett før jeg fjernet spiralen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at noen får litt blod rundt eggløsning og at det kan bety at du er ekstra fruktbar akkurat da... Så det er bare å sette igang med sengekosen:)

Gjest kalinikta
Skrevet

he he. Ok.. Vi skal egentlig vente litt, men vi får se. Har aldri hatt blødning ved el før.. Hm kanskje jeg har blitt super-fruktbar siden sist he he. Takk for svar

Skrevet
:) Det kan jo hende at kroppen din også er litt i ubalanse etter at du har sluttet på hormonspiral da...
Gjest kalinikta
Skrevet

Ja det kan hende. Siden vi som sagt har plan om å drøye baby litt men det er ikke krise dersom, så er planen litt "sikre perioder" osv. Men mht det første svaret ditt tror jeg ikke jeg tar sjansen på at dette er en sikker periode pga mensen hvertfall. Hvis jeg blør pga el kan det jo fort bli blink før vi aner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...