Gå til innhold

Hvilke DVD spiller anbefaler dere til å ha i bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har fra Clas Ohlson?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snuppa fikk noen som var kjøpt på BRL i sverige til bursdagen sin.. kostet 1500 for 2 skjermer og spiller... men den funket ikke da så vi må bytte i alle fall, men prisen var jo bra da :)

Skrevet

Anbefaler å kjøpe spillere av type "Nextbase". Best i test.

Skrevet

dytter opp denne igjen..Er det noen sorter dere IKKE anbefaler?

Skrevet

Nei,vi hadde ikke tenkt i utgangspunktet å kjøpe.Men skal det bli noe ferietur,så tror jeg vi må ha.Tuppa sitter bakovervendt og sutrer etter 15min i bil.Vil ikke venne henne til å sitte bak med henne.pga at hun får søsken snart..Jeg blir også bilsyk av å sitte bak,og jeg kjører ikke med campingvogn slik at gubben kunne sitte der...Og hun er en liten tv slave,så håpte dette skulle være en løsning...

Skrevet

Vi har en av typen Nextbase. Veldig fornøyd.

Vi sa også en tid at vi ikke skulle ha DVD i bilen, men det er utrolig godt å ha når vi kjører LANGE bilturer! Størstemann her blir fryktelig fort lei...

Skrevet

Takk for tips...Vi trenger ikke mer enn 1 skjerm egentlig enda.Men kjøper nok 2 stk når vi først handler.Hadde håpet å komme under 2000kr da men...

Skrevet

Hva slags Nextbase da, tøffen? Vi skal også på langtur i sommervarmen, men da jeg søkte på kelkoo fikk jeg opp så mange forskjellige...

Skrevet

Den vi har er model: SDV77-B. Kjøpt på Netshop for 1 1/2 år siden. Vet ikke hvor bra akkurat den modellen er i forhold til de andre, men vi er veldig fornøyd og den holder i massevis til vårt bruk. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...