Gå til innhold

Noen med erfaringer ang billigtestene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM på lørdag (07.06), og tok en av disse billigtestene igår, og den ble negativ (testet altså 3 dager før IKM). Noen som vet om disse testene er veldig følsomme og at det som rgel stemmer selv om man tester noen dager før IKM, eller er det fortsatt sjangs for at jeg er gravid? Jeg tok en el-test idag (fri for gravtest) og der var teststreken så og si like sterk som kontroll-streken... Altså en nesten positiv el-test.. En el-test blir jo som kjent også positiv av hcg i kroppen, og kan det være at den ble svakt positiv fordi den er mer følsom enn gravtesten?? Håper noen kan hjelpe meg her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tok også billigtest i dag, 6 dager før ikm. jeg fikk skyggestrek, men venter et par dager til å tester en gang til da. spurte om det samme som deg, og ei over her svarte at de er ganske følsomme. noen produserer jo hcg seiner en andre, men det var rart med el testen som slo ut da.. jeg hadde kjøpt en cb å prøvd den:)

Skrevet

noen flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...