Gå til innhold

Da har en av jentene lagt kortene på bordet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vel aldri trudd de var helt uskyldige, hadde de det trur jeg faktisk norske myndigheter hadde jobba enda hardere og raskere med saken. Men må si at jeg syns hele saken er trist, unge naive jentene som driter seg ut på den måten må betale en høy straff. Men så er det nå sann at regler er jo regler.

Skrevet

De tok en risk,og tapte. Det gjorde hun sikkert sist hun var der også,og klarte seg gjennom tollen.

Men hun på 17 er jo i realiteten et barn.Ikke myndig, og de norske myndighetene trekker seg ut når toåringen er trygt ute av saken. Men hva med 17 åringen?

Skrevet

Vi har noe som heter kriminell lavalder, den er på 16 år. Det sitter en del 17-åringer i norske fengsler og.

Skrevet

Er vel ikke mange som trodde de var uskyldige. Mest skyld gir jeg til 21 åringen som har vært med på dette før, og drar med seg sine yngre venninner. Pass på hvem man har som venninner ja, og for guds skyld ikke ofre seg for dem på noen måte. De har sikkert blitt overbevist om at det ikke er noe risiko heller.

Håper ihvertfall dette er til skrekk og advarsel for andre tullinger som vurderer å bli med på noe sånt.

Skrevet

Kynisk å ta med seg barnet sitt på hentetur.

Skrevet

men har 2-åringen fått kommet tilbake til Norge? Noen som vet noe om det?

Jeg driter egentlig hva som skjer med jentene, men jeg bryr meg veldig om 2åringen, og håper hun får kommet til Norge fortes mulig..

Skrevet

Kommer mest sannsynlig hjem til Norge på mandag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...