Martin+Mamma Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 jeg trenger HJELP!! Mini har gjemt bilnøkklene til begge bilene! skikkelig lurt å la han leke med dem... har leita huset rundt i 2dager. irritert på meg selv nå ja....
Martin+Mamma Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. juni 2008 ingen som har noen "følelser" eller skjulte talenter for å finne nøkler?
Himmel og hav Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Har ingen følelse for hvor de kan være, men har du sjekket oppi alle sko, blomsterpotter og andre steder som noe kan legges oppi? Eller under kommoder? Mellom sofaputene? Skittentøysdunken? Jeg endte med å måtte skaffe meg en kopi av bilnøklene siden min gutt hadde lagt dem på et veldig lurt sted.. Flere måneder seinere fant jeg dem oppi sukkerskåla inni sjenken...
Martin+Mamma Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 jeg tror jeg har sett alle steder 3 ganger nå,men er tydligvis en super hemmelig plass han har funnet segt. jeg får luske i bakgrunn når han leker idag,kanskje han avslører det hehe.
mamma-til-4 Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Har dere lekekjøkken eller noe sånt?Event kjøkkenskaper/skuffer.
Martin+Mamma Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2008 er litt trøstende å høre det er flere som har vært i samme situasjon:)
Northernlights Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Jeg leita i flere uker engang. Plutselig tenke jeg ; Mellom senga og veggen! Og der var de =o) De hang så fint. Og hadde aldri blitt oppdaget med mindre du dro frem senga hennes. Dette er sikkert 17 år siden,men det var iallefall en lur plass...
Martin+Mamma Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. juni 2008 TUSEN TAKK NORTHERNLIGHTS!!! der var det ene paret ))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå