Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 nå skal pinemed kabin mannskapet ut i streik også.. så enda flere som skal til syden blir rammet.. er det streike år, alle streiker jo
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Ja, det er jo grusomt å ikke få dratt til syden. Særlig når man sammenligner med elever som risikerte å ikke få standpunktkarakterer, eksamener som ble avlyst, ansettelsesmøter som ble utsatt, eldre som ble liggende en uke ekstra på sykehus, foreldre som tapte halvannen ukes inntekt osv osv. Dessuten så klarer nok startour å fikse dette, er bare kabinpersonalet i ett selskap som streiker.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Og ja, det er streikeår i år. Eller hovedtariffoppgjør som det også kalles.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2008 nå sa jeg ikke noe om at det var værre en de andre streikene... men det er kjipt om du har betalt over 20 tusen å ikke får dra... men selvfølgelig var det andre værre, men vet om folk som var glad i slapp eksamen å vet også om folk som måtte ha den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå